Gå til innhold

spiser alt jeg orker - klarer fortsatt ikke gå opp i vekt. rimeligste gainer?

Anbefalte innlegg

Heisann ;)

Har drevet med styrke i drøye 6 mnd nå, økt i alle øvelser men vekta er omtrent lik. Har mer markerte muskler, men føler jeg fortsatt er alt for tynn.

Jeg spiser så mye jeg orker, drikker mye Hmelk men klarer fortsatt ikke å gå opp noe særlig i vekt.

Fattig student med lite penger , så en veldig rimelig gainer evt andre ting for å få få fart på vekta? prøvde GOMAD (ca 4 liter melk om dagen) men ble bare kvalm..

- Kelila

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg tror det beste er å drikke lite før mat, generelt ikke drikke for mye.

Spis til du er mett, og så spiser du enda litt, kos deg også gjerne med en sjokolade eller en pose chips om kveldene.

Når du drikker prøv å drikk cola eller annen brus.

EDIT: Men løsningen vil nok forverre dette problemet: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1249343&st=0&p=16015629entry16015629

Endret av Dj_Evelen
Lenke til kommentar

Tar tid å bygge opp vanen, trenger ikke 4liter til å begynne med, start med 1-2 og bygg deg opp. Samme med maten, spis litt over du er mett, og så litt mer neste uke. Ellers blir det bare forferdelig.

Gainer er også snedig, men bygg opp gode vaner först, gainer er også snedig hvis du har dårlig tid og/eller trener veldig mye.

Lenke til kommentar

Spis til du er mett, og så spiser du enda litt, kos deg også gjerne med en sjokolade eller en pose chips om kveldene.

Når du drikker prøv å drikk cola eller annen brus.

Utifra hodet mitt er det like mye kalorier i melk og cola. Altså hjelper ikke det noe spesielt, og dårlig mtp proteiner, mye sukker osv.

En neve nøtter gir masse energi. Et annet tips jeg har plukket opp her på forumet er å ta én spiseskje olje til hvert måltid. Metter ikke, men gir kal.

Lenke til kommentar

Rosiner og nøtter, især mandler, har egentlig ganske mye kalorier. Du kan snacke på en pakke rosiner hver dag, spe de litt ut med mandler òg. Meget godt, billig og lett å få i seg. En pakke rosiner fra Eldorado koster ca 8.90 kr, og inneholder 750 kcal. 100g rosiner og 100g mandler hver dag gir deg 800 kcal ekstra.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...