Svenn1 Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 HellÅ! Lurte på om dere kunne kunne anbefale et midi/full tower (ingen big deal) rundt tusen lappen? Må inneholde dette: - minimum 4 vifter - Et litt fancy design takker for alle svar jeg får. Finn et fett kabinett da Lenke til kommentar
pannelars Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 Selv er jeg veldig fan av kabinetter fra Antec. Et som mulig vil passe for deg er dette; http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=332085&view=detailed#ProductTabs Lenke til kommentar
Svenn1 Skrevet 6. september 2010 Forfatter Del Skrevet 6. september 2010 har hørt ganske mye negativt om det kabinettet, hvordan kan du anbefale det? Folk sier at kabinettet er for trangt, delene passer ikke osv.? Lenke til kommentar
BAT Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Fractal Design R3 Denne har kun 2 vifter medfølgende men det er plass til inntil 6 vifter. Den koster godt under 1000 lappen og da kan man legge med 2 vifter til og komme i mål. Det er godt med plass, støydempet og med gode løsninger for å bygge. Her er bilder og erfaringer fra noen som allerede har kjøpt dette kabinettet. Bilder Erfaringer Priguiden Lenke til kommentar
Svenn1 Skrevet 6. september 2010 Forfatter Del Skrevet 6. september 2010 Noen andre kabinetter du ville anbefalt? Vil helst ikke kjøpe vifter uten (har ikke erfaring med dette) Vært fint om du kunne anbefalt et kabinett med ca minimum 4 vifter innebygd Lenke til kommentar
traskas waits for alice Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=579816 Done deal Lenke til kommentar
Pasifist Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Hva med Cooler Master Haf X? Har det selv, og er veldig fornøyd. Lenke til kommentar
Svenn1 Skrevet 6. september 2010 Forfatter Del Skrevet 6. september 2010 vurderte det ja, men tenkte 1500 blir litt for mye, tenkte heller noe rundt 1000-1300 .. Lenke til kommentar
traskas waits for alice Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Du må ha bigtower? Vente på dette da: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=605768 Lenke til kommentar
BAT Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Noen andre kabinetter du ville anbefalt? Vil helst ikke kjøpe vifter uten (har ikke erfaring med dette) Vært fint om du kunne anbefalt et kabinett med ca minimum 4 vifter innebygd Å kjøpe med vifter er en enkel sak. Montering er 4 skruer som følger med viftene. Du må jo uansett koble disse til hovedkortet uavhengig av om du har montert selv eller det var ferdig montert. Jeg synes du gjør det ekstra vanskelig for deg selv og du går glipp av en rekke gode kabinetter ved å sette et krav på min 4 monterte vifter. Her er veldig gode vifter til å montere i R3. Link. Lenke til kommentar
Svenn1 Skrevet 6. september 2010 Forfatter Del Skrevet 6. september 2010 Du må ha bigtower? Vente på dette da: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=605768 hehe, nei jeg må ikke ha Full tower, men JA jeg har sittet en del å ventet på kabinettet, god kritikk + at det ser fett ut.. 18 sep er så lenge å vente til Vettu om noen andre nettsider som har dette kabinettet på lager? Lenke til kommentar
traskas waits for alice Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Kan se ut som de fleste sitter og venter på en diger kontainer med kabinetter som kommer den 17. september. De fleste sjappene sier de får dette inn den 18. september og ikke noe tidligere, så må nok bare smøre deg med tålmodighet om det er kabinettet du vil ha. Lenke til kommentar
Maccan Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Du får tenke litt rationelt her. Det at det er 4 vifter installert gir nødvendigvis ikke god airflow. Et kabinett som HAF 922 har to store 200mm vifter og en 120 rear exhaust, og det gir kjempegod kjøling. Hvis du har tenkt å bygge PC men ikke er helt sikker på hvordan du skal installere vifter kan jo hele prosessen bli litt trøblete da det bare er å skru i noen skruer Det kabinettet som passer kriteriet ditt kjempegodt er Cooler master Storm Sniper Black Edition. Det har 3 store 200 mm vifter og en 120mm bak. Samt muligheten for mer Det har også et akseptabelt prisnivå på rundt 12-1300. I tillegg er det sort inni, masse smarte løsninger, og sist men ikke minst - du kan installere enda en vifte, som er clip on, slik at du ikke trenger skruer en gang Virkelig et kabinett å anbefale Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå