Kosemose Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 Hvilke spørsmål er det sensoren kan stille på oppkjøringen? Hadde ett ark med fullt av spørsmål og svar, men har mistet dette. Hvis det er noen som har det, hadde det vært flott med en kopi! Hvis ikke, skriv gjerne noen spørsmål dere har fått her Har oppkjøring snart, i Bergen, så fortell gjerne litt om kjørerutene dere hadde også. Takk på forhånd. Lenke til kommentar
*F* Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 Har fått de to + et jeg ikke husker: - Hvordan sjekker du at alle lysene fungerer? - Hvis du får motorstopp bak en sving (*tegner på pappir*), hvor ville du plassert varseltrekanten Lenke til kommentar
snillekim Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 Andre typiske spørsmål/Oppgaver: - Hva er minste tillatte dekkdybde sommer/vinter. Kan du og måle dekkene for meg? - Spørsmål om å lese og forstå noe på vognkortet. Så lær deg hva alt betyr. Ingen av spørsmålene er for vanskelige. Lenke til kommentar
dotten☻ Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 La ut det arket jeg fikk i, "tips til oppkjøring tråden" for ikke så lenge siden. Ble litt usikker etter jeg har lest at andre har fått andre spørsmål, men kjørelæreren min sa at det var alt man kunne få. Lenke til kommentar
Tok3n Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 (endret) Er nok flere mulig spørsmål man kan få. Selv fikk jeg "Kontroller at rattet fungerer mens du kjører" Endret 7. september 2010 av clickz101 Lenke til kommentar
Ayb Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 Jeg ble spurt "Hva bør du gjøre om bremsevæskenivået er lavt?" Svarte "Fylle på mer" Men om kjøringen er bra nok så stryker man ikke bare pga feil svar. Jeg gjorde i hvert fall ikke det. Lenke til kommentar
Kosemose Skrevet 8. september 2010 Forfatter Del Skrevet 8. september 2010 Tusen tusen takk Tommy! Ser jeg har en del å lære meg ennå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå