Hååkon Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 Hei! Jeg skal selge min iPhone 3gs pga ny tlf. Hva må jeg huske på når jeg skal selge den? Jeg har betalt ekstra i et år nå.. Kan jeg nå bare ta ut sim-kortet, og den er klar til å selges? Et spørsmål til.. Hva menes med Ulåst og låst tlf? Takk for at dere svarer Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 Formater for all personlig informasjon. Låst betyr at bare simkort fra det ene selskapet kan benyttes, sjekk med ditt selskap om den er låst eller ikke. Lenke til kommentar
Hååkon Skrevet 6. september 2010 Forfatter Del Skrevet 6. september 2010 Takk skal du ha men, jeg har betalt abnomange nå et år. Er den klar til å selges da? Personlig informarsjon er vel ikke der etter jeg har tatt ut som kort? Jeg skal sjekke om den er låst.. Lenke til kommentar
DeadManWalking Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Mener det var vanlig med bindingstid lenger enn et år på iphone's. Ringe operatøren din å hør. Personlig informasjon er fortsatt lagret på telefonens internminne. Lenke til kommentar
Hååkon Skrevet 6. september 2010 Forfatter Del Skrevet 6. september 2010 Jeg så på Telenor.no, kontrakten var til 5 september. Jeg var litt usikker om jeg kunne selge den med bindingstid :S Jeg har hatt mobilen nå i et år. Kan jeg ikke bare slette all persnolig informasjon, og legge den ut på finn? er det noe jeg må huske på? Lenke til kommentar
Snylter Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Ring først til telenor (hvis det var de du hadde binding hos) og få de til å låse opp telefonen. Du må så legge inn software på nytt, velg å restore som ny enhet i iTunes, da blir også alle dine data borte (IKKE restore med backup!) Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Algific: DU er feilinformert, det er ikke tillatt med mer enn 12mnd binding for privatpersoner. Lenke til kommentar
Hååkon Skrevet 6. september 2010 Forfatter Del Skrevet 6. september 2010 Care. Har lagt ut iphonen min ut på salg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå