trondbue Skrevet 23. juni 2003 Del Skrevet 23. juni 2003 Har instalert Windows 2003 på den gammle maskinen min men siden den bare har en gammel 14" takler den ikke 640*480 og 70 Hz så veldig godt. får bare frem 75% av bildet og alt er mørkt. Men den trives derimot utmerket i 800*600 og 56Hz så nå lurer jeg på hvordan jeg skal få det til. Der jeg velger oppdateringsfrekvens står det bare "Use hardware default setting" og med power strip får jeg ikke byttet oppdaterinsfrekvens. Jeg kan heller ikke instalere driveren til mitt Videologic Neon 250 32MB pci kort. Da er det bare svart skjerm etter windows loadingen og der fryser den. Lenke til kommentar
Xvani Skrevet 23. juni 2003 Del Skrevet 23. juni 2003 uten skjermdrivere tror jeg det kan bli vanskelig. Prøv å søk i google etter 2003 server kompatible drivere Lenke til kommentar
trondbue Skrevet 23. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2003 Fins ikke drivere til det skjermkortet etter Windows ME. Finnes ingen til XP men der går NT driverene fint. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå