Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Dama sin bestevennine er keen på meg

Gjest gutt20

Anbefalte innlegg

Det har seg slik at jeg er sammen med verdens flotteste jente og at vi to har det utrolig bra sammen. Hun har flyttet fra Østlandet til Bergen og vi bor nå i samme by. Begge studerer og vi har det egentlig ganske perfekt i forholdet, spesielt fordi vi er veldig ærlige med hverandre.

Dama sin bestevennine har også flyttet bort hit, sammen med typen, og de studerer også. I tillegg så er de nå samboere. De to har vært sammen en god stund nå egentlig, og man merker spesielt på henne i fylla tendenser til at hun er litt lei. Men de har det veldig bra utenom.

Jeg har de siste månedene opplevd at bestevennina er blitt mer og mer nærgående på meg og at hun søker kroppskontakt med meg når vi drikker sammen hele gjengen. Så jeg er rimelig sikker når jeg sier at jeg tror hun er veldig keen på en flørt med meg, om ikke mer. En av mine beste kompiser sier han har merket det samme (altså at hun vil noe med meg).

Burde jeg fortelle om dette til dama?

Eller er det bedre å ikke gjøre noe i og med at jeg ikke er interessert, og bare holde kjeft?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis du er i et godt forhold nå, og ikke har lyst til å sette det på spill, så bør du gjøre det klart når du mener hun andre går for langt. I verste fall ender du opp i en litt for intim situasjon og blir oppdaget mens flørterinnen legger all skyld på deg.

Godt poeng.

Men ikke misforstå, jeg er ikke interessert i henne. Burde jeg fortelle om dette til dama, eller bare si til bestevennina at nå går du litt langt?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...