Cho-san Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 Heisann. Har kjøpt meg både ny tv og data. Og har no problemer med å koble dei sammen med HDMI kabel. Eg får rett og slett opp "no Signal". På tidlegare tv og data, var det null problem, så er ikkje så god på troubleshooting. Veit ikkje om det kan ha noko med at nye tven er 100hz? Eller med at nye pcen har to skjermkort (bærbar). Og har ingen tilgang til gamle tv'en eller datan, så er litt vanskeleg å luke ut kor feilen ligger. Er det nokre enkle ting eg kan sjekke? Takk Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 Du må aktivere HDMI-utgangen på pcen din. Trykk FN-tasten + F-tasten som har et lite skjermikon på seg. Evt grav i bruksanvisninga til pcen . Lenke til kommentar
Cho-san Skrevet 7. september 2010 Forfatter Del Skrevet 7. september 2010 Har prøvd å skifte mellom dei forskjellige instillingane på pcen (dublikat skjerm, prosjektor osv). Men det vil ikkje fungere. Forslag blir mottatt med takk! Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 Sikker på at disse ikke bare aktiverer vga-utgangen på pcen din? Lenke til kommentar
Cho-san Skrevet 9. september 2010 Forfatter Del Skrevet 9. september 2010 Godt mulig det. Makes sense i guess. For prøvde å koble pc'en direkte til forsterkeren (Med Hdmi kabel), så kom det heller ikkje noko signal. Prøvde å skifte mellom innstillingane. Men framleis ingenting. Så kan vere logisk at det er Hdmi inngangen som ikkje er aktivert. Men fant ikkje noko kontrollsenter software to skjermkortet mitt (Ati Mobility Radeon 5650. Fant kun drivera. Lenke til kommentar
Cho-san Skrevet 11. september 2010 Forfatter Del Skrevet 11. september 2010 Anyone? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå