Neophron Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 Hei Da jeg startet opp pcen i dag fikk jeg ikke noe bilde på skjermen. Hvert 2.sekund blinker lysene på en av viftene, og viftene starter på nytt, og cd-spilleren lager en klikke lyd. Har testet med flere skjermer, og alle viftene står og går. Har ingen anelse om hva det kan være, men jeg mistenker strømforsyningen, som er 5 år gammel. Noen som vet hva det kan være? Specs: AMD Phenom II X4 955 Powercolor Radeon HD5850 Hovedkort: Asus M4A785TD-V EVO Windows 7 Home Premium 64-bit Psu: Hiper 480 W 4 GB Ram Lenke til kommentar
Chavalito Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 (endret) Det er nok mest sannsynligvis strømforsyningen som er noe galt med. Hiper var noe forbannet dritt for noen år siden og fordi din PSU er 5 år gammel, er det store sjanser for at det er feil på PSU. Har du mulighet til det, prøv med en annen PSU. Endret 5. september 2010 av Chavalito Lenke til kommentar
Neophron Skrevet 6. september 2010 Forfatter Del Skrevet 6. september 2010 Det var det jeg tenkte. Da må jeg nok kjøpe ny PSU. Noen anbefalinger? Lenke til kommentar
roffenn Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Corsair så slipper du og kjøpe ny med de første Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå