Zodux Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 Hei Jeg sliter med vanvittig dårlig ytelse på Starcraft 2 med Ultra settings. High har også relativt dårlig ytelse, men det er en anelse bedre enn Ultra. Det er først når jeg kommer så langt ned som på Medium at spillet kjører nogenlunde greit, men spillet har en tends til å krangle i ny og nè alikevel. Jeg har lest at det kan være inkompatibilitet i forhold til ATI Radeon HD 4870X2 - noen som kan bekrefte eller avkrefte dette? Jeg har vedlagt DxDiag.txt som referanse til hva systemet mitt består av. Noen som har en mulig forklaring på problemet? Alle inspill mottas med stort takk! Mvh. Zodux Lenke til kommentar
Gyr0 Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 Jeg hadde prøvd å skru grafikken på Ultra. For så å skru ned en og en av de forskjellige settingene helt til problemet eventuelt forsvant. Så kan du ta det derfra Lenke til kommentar
Benjamin Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 Skygger er generelt krevende, så ville prøvd å skru av dem. Lenke til kommentar
Zodux Skrevet 12. september 2010 Forfatter Del Skrevet 12. september 2010 (endret) Takker for svar! Spillet går strålende på Medium, High er kurrant. Ultra er ikke spillbart. Ultra går litt bedre på noen maps, men maps som f.eks. Twilight Fortress er helt grusomt - kan virke som om det har noe med vannet å gjøre. 4870 kjører spillet smertefritt - men 4870X2 kjører det som en bøtte med dritt. Man kan fort tenke at det er på grunn av temperaturer, men jeg kjører en aftermarketvifte som holder kortet på under 65C under full load. Jeg mistenker at det kan være spillet som ikke støtter kortet, ettersom flere lider av det samme. Mitt håp er at det kommer en patch som fikser det, eller evt. en ny driver - det hadde i så tilfelle vært genialt, men inntil videre hadde det vært fint å ha en annen måte å løse det på. Noen som bruker 4870X2 som lider av lagg eller evt. ikke gjør det? Hadde vært flott med innspill! Endret 12. september 2010 av Zodux Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå