Gå til innhold

for liten plass i hovedkort.

bllan

Anbefalte innlegg

hoi. jeg kjøpte for en uke siden nye deler til pcen min. alt gikk fint og jeg fikk satt inn alle delene. men når jeg skulle sette inn det trådløse nettverkskortet mitt, så ser jeg at skjermkortet tar så stor plass at nettverkkortet ikke får plass.

jeg sitter nå på trådløs usb og skjønner at det ikke er noe varig løsning.

så er det noen kloke hoder her inne som vet om en kabel eller noe lignende som gjør at jeg kan sette inn min linksys. wireless-G Pci adapter.

Hovedkortet er ASUS M4A88TD-M EVO/USB3, Socket-AM3.

hvis noen har andre løsninger så kom med de. jeg får ikke flyttet på routeren.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

ja står pci på nettverkskortet. jeg har bare skjermkortet i den øverste slotten. og det gikk så langt ned at det såvidt ikke var plass til noe annet i hovedkortet. jeg kan ikke stort om hovedkort og slikt, men det var vel ikke flere enn to ledige plasser jeg hadde til slikt der.

jeg tenkte kansje det kunne være en liten kabel eller lignende som kunne forlenga den litt.

Lenke til kommentar

Vell om det er PCI så er det AKKURAT plass, forlengingskabel får man men de passer heller dårlig da disse er laget for rack kabinetter.

Problemet er at du får det ikke til å gå opp i opp med skrufestene på kassa.

Det du kan derimot prøve er å dytte skjermkortet litt oppover så du får kortet nedi, altså gi det litt vinkling oppover.

I mange tilfeller har backetene der bak litt kinamål så litt lirking må noen ganger til.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...