sxviper7 Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 Jeg gikk til innkjøp av ett Sanyo Xacti lommekamera i full HD. Det lagrer i MPEG-4. Hvordan program er best for å laste på pc'n og se filmklippene? Har i dag QuickTime player, samt windows mediaplayer. Pc'n er ikke av nyeste og dyreste type, og jeg er ikke spessielt flink med pc. Jeg får ikke åpnet filmene i mediaplayer. Får åpnet i quicktime, men kvaliteten blir elendig. Det blir kornete så lenge jeg har tilpasset skjerm, men litt bedre dersom jeg halverer bildet. Det verste er at hastigheten varierer mens jeg spiller av. Får en følelse av at det spilles hurtigere av enn da jeg filmet. I tillegg klipper det noe. Kan jo spille inn i noen kategorier under full HD, men hva er best? Er nybegynner med videokamera også. Noen som har litt greie på slikt og kan forklare i enkle trekk? Lenke til kommentar
pxK Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 Du kan prøve VLC. Link Lenke til kommentar
sxviper7 Skrevet 5. september 2010 Forfatter Del Skrevet 5. september 2010 Du kan prøve VLC. Link Må kanskje være noe galt med pc'n. Det er verre enn å se film på nett når nettet er tregt. Hakker og klipper og styrer:( Lenke til kommentar
sxviper7 Skrevet 5. september 2010 Forfatter Del Skrevet 5. september 2010 Har testet litt nå, og finner ut at full HD bare blir krøll. Men dersom jeg filmer i HD-SHQ 1280x720 så blir kvaliteten brukbar. VDL var forresten bra, selv om det kom på engelsk selv om jeg valgte norsk.... Lenke til kommentar
delfin Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 Prøv Splash Player Lite Den har HW-aksellering med DXVA Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Hvis det hakker, kan det være at du har for dårlig PC Lenke til kommentar
sxviper7 Skrevet 11. november 2010 Forfatter Del Skrevet 11. november 2010 Hvis det hakker, kan det være at du har for dårlig PC Riktig. Forsøkte på en annen PC og da hakket det ikke:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå