White Skrevet 23. juni 2003 Del Skrevet 23. juni 2003 Bios, MBM5, Asus probe etc etc viser alle forskjellige temperaturer i systemet her hos meg. Virker ikke som jeg skal finne noe som viser det samme. Jeg bruker vanligvis MBM5 med en -4 innstilling på cpu tempen. Altså når MBM5 ligger og idler i windows med 4-5 grader over det som står i bios...... Pussig at MBM5 likevel klarer å vise samme MB temp som bios. Hva ville du stolt på? Jeg holder en knapp på bios målingen, men er kjøss dog ikke sikker :o Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 23. juni 2003 Del Skrevet 23. juni 2003 er det ikke slik at alle prog måler fra samme sted der sensoren ligger? Ville vel stolt på BIOS Lenke til kommentar
EskimoBob Skrevet 23. juni 2003 Del Skrevet 23. juni 2003 Tror jeg hadde satset på Bios, ihvertfall ikke AsusProbe Lenke til kommentar
White Skrevet 23. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2003 er det ikke slik at alle prog måler fra samme sted der sensoren ligger?Ville vel stolt på BIOS Jeg måler cpu tempen i MBM5 med "W83L785TS-S Diode", men den stemmer ikke med bios med mindre jeg justerer ned -4 grader. Om ikke da cpu idler på mindre i bios enn i winxp, men det er vel rart? Ikke det at 4-5 grader forskjell er allverdens egentlig, men jeg trenger de ekstra minus gradene sårt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå