NothinDoin™ Skrevet 5. september 2010 Rapporter Del Skrevet 5. september 2010 Hei! Skal nå kjøpe nye bukser. Har tenkt litt på åssen jeg vil ha, og det jeg har kommet fram til er at jeg ikke vil ha vanelig dongry. Vil heller ha noe som ligner på de rød og blå buksene alle går rundt med, men vil ikke ha råd eller blå, hviss dere skjønner Har ikke vært så opptatt av klær før, så er vel litt nub Må ikke være så dyre heller, er ikke milionær.. Kom hjerne med link eller bilde og tips til hvor jeg kan kjøpe dem! Lenke til kommentar
Stephenjazz Skrevet 5. september 2010 Rapporter Del Skrevet 5. september 2010 De selger rimelige chinos på urban på Strømmen storsenter og JC. Hvilken pris er det du vil gi for en bukse da? Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 5. september 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. september 2010 Ikke helt sikker.. Er 5-600 en real pris, eller alt for lavt? Lenke til kommentar
Stephenjazz Skrevet 5. september 2010 Rapporter Del Skrevet 5. september 2010 Nei vete at du kan få Chinos for 3-400 kr på Urban. Vet ikke hvilke farger de har, da jeg ikke bruker det Om du går på Stress, Steez. Kan hende de selger rimelige chinos på Utro i Oslo og. Men jeg vil tro normalt sett skal ikke et par koste mer enn 500 i hvert fall Lenke til kommentar
Coa Skrevet 5. september 2010 Rapporter Del Skrevet 5. september 2010 Skal du ha så billige chinos som mulig må du dra på Carlings. Det er disse buksene alle går rundt i for tiden. Prisen ligger vel på 300 per. Du finner vel alle regnbuens fager der. Skal du ha noen som sitter bedre og ikke spjærer etter noen dager, må du nok ut med en pris som ligger opptil tusenlappen. De har også bukser i forskjellige farger på Nelly.com Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 5. september 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. september 2010 Vil ikke ha noen fargerike bukser, tenker jeg kjøper i hvit, grå, lysebrun og/eller brun. Men takk for tipsene, får se om jeg rekker å prøve noen i morgen Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 5. september 2010 Rapporter Del Skrevet 5. september 2010 (endret) Dagens anbefalning: Dropp hvite bukser. Veldig få kan dra dem, uten å se ut som en utlending med skinnjakke og sleik. Beige (gjerne mørk og lys) og navy/marineblå er de beste å starte med. Nøytrale farger som går til det meste. Endret 5. september 2010 av lokeland Lenke til kommentar
geil Skrevet 5. september 2010 Rapporter Del Skrevet 5. september 2010 En annen mulighet er H&M. Tror de skal ha bedre passform enn de fra Carlings og både kvalitet og pris er sammenlignbar. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 5. september 2010 Rapporter Del Skrevet 5. september 2010 H&M har sjeldent hatt gode passformer på bukser, for min del iallfall. Lenke til kommentar
Coa Skrevet 5. september 2010 Rapporter Del Skrevet 5. september 2010 Uenig der. De har ikke særlig utvalg på chinos, og fargene er ikke noe å juble for, men passformen er faktisk ganske grei, bedre enn de fra Carlings hvertfall. Kan dog bli litt vel løse i leggene etter min mening. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 5. september 2010 Rapporter Del Skrevet 5. september 2010 Da kan det være at jeg ikke har beina for bukser fra H&M. Lenke til kommentar
geil Skrevet 5. september 2010 Rapporter Del Skrevet 5. september 2010 Konklusjonen blir at han må rundt og prøve forskjellige modeller Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 5. september 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. september 2010 (endret) Meg og shopping.. Kjenner jeg meg selv rett blir det å prøve i èn butikk, blir jeg fornøyd så kjøper jeg og går hjem Har ikke så strenge krav heller. Edit: Skal unngå hvit da, vet dere har bedre peiling enn meg på dette området :!: Endret 5. september 2010 av NothinDoin™ Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 5. september 2010 Rapporter Del Skrevet 5. september 2010 Utro i Oslo har sånne bukser, billig! Fikk min for 300 kr tror jeg det var, kosta over 1200 på butikken 2 min unna. Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 5. september 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. september 2010 Bor i Kristiansand da, blir litt overdrevent å kjøre til oslo på scooteren min for å kjøpe bukser til 300kr ^^ Lenke til kommentar
thrice Skrevet 6. september 2010 Rapporter Del Skrevet 6. september 2010 Bor i Kristiansand da, blir litt overdrevent å kjøre til oslo på scooteren min for å kjøpe bukser til 300kr ^^ Gå på Volt på Sandens og se på Velour og Cottonfield De er i din prisklasse. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå