BIG1 Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 Hei. Hvordan finner jeg ut hvilken skjerm min HTC Desire har? Kjøpt 25.08.10 hos moobi. HTC Desire A8181 Lenke til kommentar
PL610 Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 Det burde stå i spesifikasjonene på esken, eller i bruksanvisningen. En måte å sjekke det på er å ta et helt svart bilde og se om det lyser igjennom det i et mørkt rom. Hvis det er OLED, skal skjermen være helt svart, på LCD vil det lekke litt lys gjennom. Lenke til kommentar
BIG1 Skrevet 6. september 2010 Forfatter Del Skrevet 6. september 2010 Hmm, på den andre esken står det spesifisert at det er AMOLED, på den nye står det bare 3.7 inch screen.... Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Hmm, på den andre esken står det spesifisert at det er AMOLED, på den nye står det bare 3.7 inch screen.... Da er det "ikke" AMOLED. Er det AMOLED så står det på Display spesification på eskens bakside. Lenke til kommentar
BIG1 Skrevet 6. september 2010 Forfatter Del Skrevet 6. september 2010 Hmm, på den andre esken står det spesifisert at det er AMOLED, på den nye står det bare 3.7 inch screen.... Da er det "ikke" AMOLED. Er det AMOLED så står det på Display spesification på eskens bakside. Nice, da skal jeg sammenligne skjermer med en som har amoled:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå