tsxpower Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 skal til og pusse opp en tempo corvette 380 (fra 70 tallet en gang). men hvor kan jeg få kjøpe original lakk til disse mopedene? har også en motor som skulle vært overhalt. noen som gjør det? Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 (endret) Motoren er jo litt gammel, men hør med MC-deler.no Ang lakk så fikk jeg en kraftig skjennepreken av bestefar da han fikk høre at jeg og og kompis hadde tenkt til å respraye en blå Vespa 1967modell vi holder på med. Han sa at det var mye bedre med små rustmerker her og der beholde den orginale lakken, enn å spraye på nytt. Endret 5. september 2010 av NothinDoin™ Lenke til kommentar
tsxpower Skrevet 8. september 2010 Forfatter Del Skrevet 8. september 2010 Motoren er jo litt gammel, men hør med MC-deler.no Ang lakk så fikk jeg en kraftig skjennepreken av bestefar da han fikk høre at jeg og og kompis hadde tenkt til å respraye en blå Vespa 1967modell vi holder på med. Han sa at det var mye bedre med små rustmerker her og der beholde den orginale lakken, enn å spraye på nytt. jeg skal lakkere mopeden ja. da den ikke er så pen lenger. men hvet ikke hvor jeg skal kjøpe lakk.. skal ha originale farger! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå