appelsinbrus Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 Jeg vil sette en nedtellingsklokke inn i en video jeg har. Skal telle ned fra 10 minutter. Klokka skal vises midt på skjermen med store bokstaver, men hvordan i HULESTE lager jeg en sånn? Nå har jeg holdt på hele dagen for å finne ut hvordan, men har enda ikke kommet frem til noen løsning. Forslag? Bør se ut noe sånt som dette.. Lenke til kommentar
Prfction Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 Hva redigerer du i?? Hvis du driver med vegas, så må du bruke text, skrive inn det du vil, og lage ett nytt punkt på timelinen med 1sekund mellomrom og så telle ned fra 10min. Dette tar da evigheter, men det eneste jeg kommer på ifarten, håper det hjelper litt! Lenke til kommentar
appelsinbrus Skrevet 5. september 2010 Forfatter Del Skrevet 5. september 2010 Bruker Vegas ja, og en del andre programmer. Tenkte jeg skulle slippe å lage en og en frame.. Jaja, må vel det likevel om ikke noen andre har bedre forslag. Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 Kan denne hjelpe? http://forums.creativecow.net/archivethread/24/448832 Lenke til kommentar
awesnes Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 Hvis ikke kvaliteten er så veldig nøye kan du jo laste ned en video fra youtube å legge inn, finnes flere 10-minuttersnedellingsklokker der. http://www.youtube.com/results?search_query=countdown+10+minutes&aq=f Lenke til kommentar
appelsinbrus Skrevet 5. september 2010 Forfatter Del Skrevet 5. september 2010 Kan denne hjelpe? http://forums.creativecow.net/archivethread/24/448832 Bare surr.. Skal det være så inni hampen vanskelig å lage nedtelling da? Er jo like kjapt å lage en og en frame som å gjøre noe av det de folka der foreslår.. Jo, kvaliteten er nøye.. Skal ha en viss farge i bakgrunn osv. Lenke til kommentar
appelsinbrus Skrevet 5. september 2010 Forfatter Del Skrevet 5. september 2010 Erre mulig.. Har googla meg i HJÆL i dag og det er @&!¤"%¤! meg ikke en KJEFT som har laga et eller annet verktøy man kan bruke for å lage en stakkars fordømra nedtellingsvideo! AAARGH jeg blir så VARM! :mad: Lenke til kommentar
Roskov Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 sette inn en timer som viser hvor mange sekund filmen har spillt, og så sette start tiden til minus 10 minutter? husker at adobe premiere har hvertfall en enkel slik sak du kan legge inn. Lenke til kommentar
Hoywin Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 E after effect kan du sette inn ein "Timecode" og berre setje ein negativ verdi under "starting point" så har du det. du får riktignok tida i formatet tt:mm:ss:ff, men du kan alltids maskere vekk det du ikkje vil ha ned. ps: gratis trial i 30 dagar på sidene til adobe. Lenke til kommentar
froggyler Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Du gjør det enkelt i Vegas også; - Lag et klipp med rett bakgrunn og sett in Video Event - Sony Time code, da får du en klokke som teller oppover - Render klippet ut i egen fil - Ta klippet inn igjen i prosjektet ditt og sett velocity til -100% (reversert) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå