Gjest trådstarter vettu Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 Gutt på 17 år, som vil gjøre noe romantisk for ei jente. Gjør ikke noe om det er "typisk" romantisk, så lenge det fungerer. Har selvfølgelig søkt litt rundt, men de fleste tipsene syns jeg ikke er noe gode og stort sett er resten ikke gjennomførbare. Ønsker litt konkrete ting jeg kan gjøre en kveld når hun kommer på besøk. Sist gang skrev jeg navnet hennes og et hjerte med mange stearinlys, noe hun ble veldig veldig glad for. Endte bra for å si det sånn Noen tips? Tror de fleste tenker "romantisk middag og film" osv..det har jeg planlagt å gjøre allerede, er mer ute etter en spesiell ting jeg kan gjøre (noe som sist) for henne. Har forresten ikke badekar, så det er utelukket.. Tenk gjerne klisjé altså, men bare enda bedre med noe litt eget Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 Dropp klisjeene og finn på noe originalt! Syng henne en sang, gjerne en som er helt uten mål og mening. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 Få tak i noe fin masasjeolje, tenn stearinlys og ha på romantisk musikk i bakgrunnen. Har du peis så fyr i den. Det er koselig. Og det må være godt å varmt i rommet ellers kan det bli kaldt. Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 Du må ikke finne på å gjøre noe romantisk ut av det blå!!!! http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=509715 3 Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 Du må ikke finne på å gjøre noe romantisk ut av det blå!!!! http://forum.kvinneg...howtopic=509715 har nesten rett, er du heldig TS så er dama du er ute etter normal, dog de er vanskelige å finne Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Staredown battle, etterfulgt av bryting og ølfest. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Du sier "Flekk a dæ trusa, no kjæm nissen inn i pipa" Lenke til kommentar
Gjest trådstarter vettu Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Dropp klisjeene og finn på noe originalt! Syng henne en sang, gjerne en som er helt uten mål og mening. En god idé det egentlig, men tror ikke det. Takk for forslaget anyways Lenke til kommentar
Gjest trådstarter vettu Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Få tak i noe fin masasjeolje, tenn stearinlys og ha på romantisk musikk i bakgrunnen. Har du peis så fyr i den. Det er koselig. Og det må være godt å varmt i rommet ellers kan det bli kaldt. Det er vel noe slikt jeg kommer til å gjøre ja. Men det er mer standard at jeg gjør. Tenker som sagt på noe mer konkret og spesielt (men kan være klisjé altså), som da jeg skrev navnet hennes med lys. Resten av forslagene var vel useriøse, men herregud som hun i den andre tråden klikket da "Yavel",det er ei herlig jente, som passer meg veldig bra vil gjøre noe koselig for henne Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Du kan jo bake ei kake å skrive navnet hennes og sette på noen hjerter osv. Kansje en hjerteformet kake? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå