Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

[Løst] Døende grafikkort?

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg har en PC som er 4,5 år gammel, som begynner å fryse når jeg spiller spill.

Jeg oppdaget problemet først når jeg spilte Wolfenstein: Enemy Territory, da alt plutselig frøs og jeg fikk røde linjer (noen ganger røde piksler, som i en sky) over hele skjermen.

Da prøvde jeg i Counter-Strike: Source, og problemet skjedde der også.

Er det mitt grafikkort som er døende? Og er det i så fall 5 års reklamasjon på grafikkort (slik at jeg får et nytt)?

På forhånd takk!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tenker allerede at jeg skal ta det på reklamasjon.

Tror dog jeg kjøper et billig skjermkort som jeg kan bruke mens jeg venter på at 8800et skal fikses, da jeg har mange viktige kamper jeg må få spilt framover. :p

Har du noen tips til et billig grafikkort på høyde med 8800 (regner med at 8800-ytelse ikke koster skjorta lenger ;))?

Lenke til kommentar

Avhengig av om du skal kjøpe brukt eller ikke.

Feks hadde jeg solgt et brukt 260 hadde jeg solgt det for ca 500 lappen nå til dags (litt bedre ytelse enn et 4850) , hvis ikke bruktmarkedet er noe for deg så kan du jo kjøpe et billig skjermkort til ca 500 - 750 med da med dårligere ytelse enn et 8800.

Lenke til kommentar

Kjøpte det billigste som var å oppdrive på datakjeden (849), et Sapphire HD5670.

Litt kjipt å bruke så mye på et midlertidig kort - hvis det skulle vise seg at komplett gir meg nytt i reklamasjon.

Men da kaller jeg tråden løst og takker alle for hjelpen. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...