magnarl Skrevet 23. juni 2003 Del Skrevet 23. juni 2003 Jeg er en student som gjerne skulle hatt en bærbar pc til skolearbeid og slikt. Er det ingen butikker som selger billige gamle ubrukte pc'er? Jeg mener..hvem trenger vel 1,4 ghz for å bruke skoleprogram? Jeg har lett men alt jeg finner er over 6k, der går grensen min..ingen som vet av noen slike butikker? Lenke til kommentar
MemorX Skrevet 23. juni 2003 Del Skrevet 23. juni 2003 Har vært borti et firma som selger brukte bærbare, du kan jo se hos dem. (er ikke sikker på at de selger lenger, det går jo ann å ringe dem.) Her er infoen om selskapet. Deres hjemmeside: http://www.columbi.no Ellers kan du jo sjekke på bruktmarkedet til hardware.no, qxl, eller andre slike steder. Lenke til kommentar
goggen Skrevet 23. juni 2003 Del Skrevet 23. juni 2003 Vet ikk ehvor du bor men.... Senter for brukt datautstyr i krysset parkveien/pilestredet i Oslo har en del (har lite inne akkurat nå, men får en del om 2-3 uker) www.sbd.no Lenke til kommentar
magnarl Skrevet 24. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2003 Tusen takk Får ta en titt på sidene Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå