LostOblivion Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 Hei, Var litt usikker på om dette var det riktige stedet å poste, men jeg lar det gå hit. Jeg har et repo på google code, og bruker subclipse til working copy. Dette funker fint, men jeg skulle gjerne også hatt muligheten til å endre på repoet og working copy med subversion fra kommandolinja i Windows. Er dette mulig, eller må jeg bruke en av delene? (Evt bruke kun on-repo kommander for å forandre repoet.) Lenke til kommentar
Hieronymus Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 Jeg har i alle år brukt forskjellige SVN-klienter (TortoiseSVN i Windows, subversion på kommandolinja, og diverse IDE-plugins, også Subclipse) om hverandre, uten at det har ført til noen katastrofe- Hvis man gjør en endring i en SVN-klient utenfor IDE'et, bør man kjøre en refresh i IDE'et. --- BalleB Lenke til kommentar
LostOblivion Skrevet 7. september 2010 Forfatter Del Skrevet 7. september 2010 Okei det var ikke helt det jeg var ute etter, men takk for svar. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå