Kaarerekanraadi Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 Det er interessant å lese om etterforskningen av dette brutale dobbeltdrapet, men jeg rakk ikke å se vekk da noe av obduksjonsgreiene dukket opp. Jeg fikk med med overkanten på et bilde. Hvorfor er dette på nett? Dette drapet er helt grusomt. http://www.aftonbladet.se/nyheter/arbogamorden/ Lenke til kommentar
M98kF1 Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 Hva hadde du ventet når du ser en dokumentar om et drap? Døde mennesker er ikke spesielt hyggelig, særlig ikke om det er "grisete", men det er en del av naturen og livet. Man hverken kan eller bør sensurere alt som er ubehagelig. At man blir kvalm er også helt naturlig, om ikke annet blir du bedre kjent med hvordan din kropp reagerer på slike påkjenninger. Lenke til kommentar
Kaarerekanraadi Skrevet 5. september 2010 Forfatter Del Skrevet 5. september 2010 Det var et .pdf dokument med åstedsbilder ++ Men altså: Hvem dreper en 1 åring og en 3 åring med hammer? Jeg unner ingen å se sånne bilder. Kvinnelig drapsmann også. Ganske spesielt og skremmende. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 Hvor ser du disse bildene ? Ser ingenting på Aftonbladet.se Lenke til kommentar
M98kF1 Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 (endret) Hvor ser du disse bildene ? Ser ingenting på Aftonbladet.se Han har vel lastet ned obduksjonsrapporten eller bildematerialet fra rettsaken eller noe sånnt. Edit: Så tvilsomt noe som lovlig ligger åpent tilgjengelig for hvem som helst. Endret 5. september 2010 av M98kF1 Lenke til kommentar
Kaarerekanraadi Skrevet 5. september 2010 Forfatter Del Skrevet 5. september 2010 Hvor ser du disse bildene ? Ser ingenting på Aftonbladet.se Det er ingenting å se i grunn. Jeg ville egentlig laste ned en dokumentar som gikk i mars på SVT , men jeg fant bare det greiene med tekstdokumenter fra saken. Lenke til kommentar
Mechablast Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 (endret) Dette begynner vel å bli en stund siden, jeg så på noe lignende for en god stund siden, mulig det samme, var ikke noen fine bilder nei, men ble ikke kvalm av det. Husker det var en obduksjonsrapport. Endret 5. september 2010 av arjato Lenke til kommentar
Mechablast Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 Den er på bukta, bare å søke på arboga. Lenke til kommentar
Kaarerekanraadi Skrevet 6. september 2010 Forfatter Del Skrevet 6. september 2010 Denne gale, tyske kvinnen må være noe av det mest skremmende jeg har sett. Hvor ofte ser vi kombinasjonen av å jage to små barn rundt med hammer og knuse skallen på dem, samtidig som flukt og skjuling av spor blir gjort systematiskt? En slik ugjerning passer best sammen med en psykotisk gjerningsmann som raver rundt og snakker med seg selv, men det her får meg til å passe på at begge dørene er skikkelig låst. Det er så vannvittig mange gale mordere der ute. Lenke til kommentar
Red Frostraven Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 Snakker om rottent materiale. (legg merke til ordspillet) ... Jeg har enda ikke helt klart å komme over "Happy Tree Friends" episodene jeg så på ungdomsskolen. Men skal vi diskutere grusomhetene i materialet (og da ikke bare obduksjonsrapporter og snuff) som finnes på nettet, eller grusomheten i handlingen? Drapet er uansett bestialsk, men mye av det grufulle materialet som finnes på internett kan definitivt også ta livet av mennesker og ødelegge liv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå