Gå til innhold

Laga cms fil i php, for feil på <?php----> ?> linj 130

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tusen takk! :D

Menne kan du forklare meg hva dette er?

Warning: mysql_query() [function.mysql-query]: Access denied for user 'nobody'@'localhost' (using password: NO) in /home/sjohaugb/public_html/testphp/_class/cms_class.php on line 24

Warning: mysql_query() [function.mysql-query]: A link to the server could not be established in /home/sjohaugb/public_html/testphp/_class/cms_class.php on line 24

Access denied for user 'nobody'@'localhost' (using password: NO)

Lenke til kommentar

Hei,

Jeg har nå laget meg en bruker og er 100% sikker på at jeg har alt riktig men får fordi

Warning: mysql_connect() [function.mysql-connect]: Access denied for user 'poex'@'188.40.95.230' (using password: YES) in /home/sjohaugb/public_html/testphp/_class/cms_class.php on line 11

Access denied for user 'poex'@'188.**.**.230' (using password: YES)

Noen som har en idè om hva jeg kan fikse?:D

Lenke til kommentar

Warning: mysql_connect() [function.mysql-connect]: Access denied for user 'sjohaugb_PoeX'@'188.40.95.230' (using password: YES) in /home/sjohaugb/public_html/_class/cms_class.php on line 11

Access denied for user 'sjohaugb_PoeX'@'188.40.95.230' (using password: YES) Noen som kan hjelpe?

Lenke til kommentar

Eller at nevnte bruker ikke har tilgang til databasen i fra den spesifike IP adressen....

Kort forklart sier feilmeldingen at brukeren sjohaugb_PoeX som kommer fra IP 188.40.95.230 og bruker passord ikke har tilgang til serveren. Man må da sjekke brukernavnet, passordet, at IP adressen har lov til å prate med databasen og at serveren svarer på nettverkstrafikk(og ikke bare lokalt).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...