Puster Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 Hei:D Har prøvd å lage mitt første cms, nyhet system elns. for websiden min, men jeg får feil på den siste linjen på scripten:S link til etv. script http://pastebin.no/321s Og jeg får denne feilmeldingen da jeg går på siden: Parse error: syntax error, unexpected $end in /home/sjohaugb/public_html/testphp/_class/cms_class.php on line 130 Lenke til kommentar
sindrebn Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 Hei. Du mangler noen } rundt om i koden din, nærmere bestemt på linjene 58, 82 og 106. Feilene er rettet opp her: http://pastebin.no/321t For å unngå slike feil i fremtiden, lønner det seg å indentere riktig, samt å bruke en editor som kan vise hvilke brackets som henger sammen. Lenke til kommentar
Puster Skrevet 5. september 2010 Forfatter Del Skrevet 5. september 2010 Tusen takk! Menne kan du forklare meg hva dette er? Warning: mysql_query() [function.mysql-query]: Access denied for user 'nobody'@'localhost' (using password: NO) in /home/sjohaugb/public_html/testphp/_class/cms_class.php on line 24 Warning: mysql_query() [function.mysql-query]: A link to the server could not be established in /home/sjohaugb/public_html/testphp/_class/cms_class.php on line 24 Access denied for user 'nobody'@'localhost' (using password: NO) Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 Feil passord/brukernavn/Host for databasen. Lenke til kommentar
Puster Skrevet 5. september 2010 Forfatter Del Skrevet 5. september 2010 Hei, Jeg har nå laget meg en bruker og er 100% sikker på at jeg har alt riktig men får fordi Warning: mysql_connect() [function.mysql-connect]: Access denied for user 'poex'@'188.40.95.230' (using password: YES) in /home/sjohaugb/public_html/testphp/_class/cms_class.php on line 11 Access denied for user 'poex'@'188.**.**.230' (using password: YES) Noen som har en idè om hva jeg kan fikse? Lenke til kommentar
Puster Skrevet 5. september 2010 Forfatter Del Skrevet 5. september 2010 Warning: mysql_connect() [function.mysql-connect]: Access denied for user 'sjohaugb_PoeX'@'188.40.95.230' (using password: YES) in /home/sjohaugb/public_html/_class/cms_class.php on line 11 Access denied for user 'sjohaugb_PoeX'@'188.40.95.230' (using password: YES) Noen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 Riktig passord for eksempel? Lenke til kommentar
Puster Skrevet 5. september 2010 Forfatter Del Skrevet 5. september 2010 ja det er helt sikker på at det er men skal 3dobbel skjekke Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 Feilmeldingen sier at passord er feil, så det er nok feil Lenke til kommentar
nomore Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 Eller at nevnte bruker ikke har tilgang til databasen i fra den spesifike IP adressen.... Kort forklart sier feilmeldingen at brukeren sjohaugb_PoeX som kommer fra IP 188.40.95.230 og bruker passord ikke har tilgang til serveren. Man må da sjekke brukernavnet, passordet, at IP adressen har lov til å prate med databasen og at serveren svarer på nettverkstrafikk(og ikke bare lokalt). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå