Gå til innhold

Kamptråd - West Ham vs Chelsea

Wendelinho

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fornøyd med 2-0 ledelse. Ikkje fornøyd med prestasjonene. Uten Lampard blir det meget passivt i angrep. Drogba har vært så og si usynlig bortsett fra på dødballer. Ramires har vært veldig passiv. Han må prøve å gjøre seg meir spelbar og være meir med i angrep. Men uten tvil eit talent.

Ein annen ting eg vil pirke på er avstanden mellom Chelsea-forsvaret og midtbanen. Til tider står Mikel, Ramires og Essien og presser samme ballfører. Det skaper eit rom mellom forsvaret og midtbanen. Eit godt eksempel er målet til West Ham som blei annulert for offside. Mikel må ligge dypere enn Ramires og Essien for å forhindre slike gjennombrudd.

Lenke til kommentar

Det er seriøst ikke mulig... Jeg forventer ikke at vi skal ta poeng mot Chelsea, men fy faen til mangel på passion, vilje og aggresivitet, det er respektløst.

Jeg nekter at vi skal gå samme veien som Leeds, vi har for god stall til å rykke ned og være jumbo i PL. Men nå spiller vi som om vi skulle vært Bolton/Stoke whatever, bare uten noe aggresivitet, eller vilje, bare lange tannløse baller opp på Cole og Obinna.

Synes så sykt synd på Rob Green og han fortjener ikke i det hele tatt å bli kalt kronidiot. Han prøver sitt beste, men er helt satt ut etter missen i VM. Likevel klandrer jeg mest Upson på 2-0. Forferdelig klarering på en ball både han og Green enkelt kunne avklarert. Sier litt om West Ham når Upson er kaptein. Fyren bryr seg ikke en dritt og bare venter på at kontrakten hans skal gå ut om 1 år. Han burde jobbe livet av seg som kaptein for å bevise at han har noe å gjøre på landslag eller i det hele tatt fortjene å få en ny kontrakt med West Ham. Etter min mening fortjener han ikke en gang et kontraktstilbud, og det sier noe når forsvaret vårt kanskje er det verste i ligaen. La ham råtne.

Eierne har malt seg inn i et hjørne nå. De har hele veien proklamert hvordan de skal gi managere tid, mens nå sitter Grant der muttens puttens på siden med sitt sedvanlige sure humør. Vi kan jo ikke sparke han heller, ettersom han bare har vært her i 5-6 uker.

Det er seriøst helt forferdelig å være supporter av West Ham om dagen. Økonomisk trøbbel, drittdårlig styre og manager, spillere som ikke bryr seg og fans som har forfalt i takt med klubben. Det skal jo ikke være slik, vi skal være en etablert PL-klubb i midtsjiktet av tabellen, men vi er langt langt unna det nå. Det første vi må gjøre er å fikse innstillingen til spillere og ledere, ellers frykter jeg nedrykk allerede til jul og at vi selger unna Parker, Cole med flere og forsvinner helt fra toppen av engelsk fotball.

Er sykt langt nede nå, ser ikke helt lyset i enden av tunnellen heller med Stoke borte og Tottenham hjemme på de to neste kampene også. Men faen heller, vi skal komme tilbake, gi alt mot Stoke og Spuds og vis at dere er verdt noe Hammers!

Endret av Maefteda
Lenke til kommentar

Deilig andre omgang, svar på kritikken min. Chelsea girer kanskje ned litt, men deilig å se West Ham male på, tørre å holde på ballen og ha et ønsk om å få tak i den og score mål. Hadde virkelig fortjent 3-2 med Piquionne på slutten der og en sluttspurt på noe som burde vært langt mer enn 3 minutter tillegg.

Veldig mye mer positivt å ta med seg i andre omgang, Dyer kommer innpå og viser at han skal være mer enn en skadeskutt flopp i West Ham. Istedenfor å ha skyhøylønn og være fornøyd og sitte på ræva, så drar han opp tempo, jager ball og er energisk gjennom hele omgangen. Behrami imponerer også, han skulle egentlig bort, siden familien ikke har tilpasset seg London, men han gir alt, takler og vinner ballen, herlig å se.

Tror sjeldent jeg har jublet over en 1-3 scoring så mye før, men det var så sykt deilig og fortjent å se den ballen dale ned og påføre Chelsea en velfortjent baklengs. Også er det Parker i tillegg som scorer :love:

Forferdelig første omgang, strålende andre omgang. Klarer vanskelig se for meg Grant glefse i garderoben, men noe må han ha gjort, for det var et helt annet lag i etter pause. Ellers gjør Obinna en fin debut, mangler noe end-product, men har helt klart kvaliteter.

Green

Jacobsen-Ben Haim-Da Costa-Ilunga

Behrami-Parker-Noble

Dyer-Cole-Obinna

Vi trenger krigeren Da Costa inn i midtforsvaret, for han hadde garantert ryddet unna målene til Essien idag. Samtidig må Upson og Boa Morte ut, siden de er udugelige. Hitz må komme tilbake snart og Barrera kan kanskje ta plassen til Dyer som heller kan komme innpå som idag. Begynner å se noe potensiale i dette laget nå, og håper Grant klarer å overbevise meg og alle andre om at det er en fremtid i dette West Ham-laget.

Come On You Irons!

Lenke til kommentar

Banespillet til Chelsea er like tannløst som supporterklanen dems. 17-1 og 12p sier sitt til de som ikke har sett kampene. Dere har møtt lag som gir opp før kvarteret er spilt og det er bortimot det enkleste kampprogramet i manns minne for en toppklubb. Chelsea 2010 er kjedeligere enn under Jose.

I preseason var hele laget bøtta og tapte mot all motstand. Total overkjøring i CS og da særlig midtbanen med infamøse Lampard etc.

Jeg sier det igjen. Frykter Chelsea null. United ødelegger mer for seg selv enn Chelsea kommer til å gjøre for oss.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...