svarttrosten Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 Hei! Har bestemt meg at jeg skal kjøpe meg forsterker og sub i bilen min: Mercedes c180. Har denne cd-spilleren: JVC KD-R411 og 6 greie høyttalere i bilen. Har tenkt å bruke ca 3000 kr -+ på sub, forsterker og kabler. Jeg har ikke mye peiling på anlegg i bil, men har sett på disse subene: JBL GTO-1204BR JBL GT5-1204BR Alpine SBE-1243BR På forsterkere har jeg sett på følgende: ADS P600 ADS P151 ADS P550 Kabelkit: Caliber CPK6R 1500 W Caliber CPK3R 1000 W Ellers har jeg sett på ferdige pakker: JBL GTO Basspack Orion Cobalt Basspakke Hva bør jeg gå for av subene og forsterkerne? Kan noen sette opp ett oppsett som passer med cd-spilleren til ca 3000 kr som man for mest for pengene for ? Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 (endret) Av det du linker til, så er orion pakka den klart beste. A/D/S bør du holde deg lang unna, det er søppel. Kjøp en slik: http://www.netonnet.no/art/bil-og-bat/bilstereo/forsterker/monoforsterker/hertz-he1d/138045.4696/ Og 2 slike: http://www.netonnet.no/art/bil-og-bat/bilstereo/bilbasser/basselement/Hertz-DS3001/119574.4699 Så har du noe som spiller bra til en latterlig billig penge Endret 5. september 2010 av cossiemk1 Lenke til kommentar
svarttrosten Skrevet 6. september 2010 Forfatter Del Skrevet 6. september 2010 (endret) Okey takk for svar! Hva må jeg ha i tillegg til dette fra netonnet da? Dobbel basskasse og kabler? kan du finne noe som passer for meg? Endret 6. september 2010 av torrytor Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 (endret) Det beste blir å lage kasse selv, så har du mulighet til å "spesialtilpasse" den. Kabler har de på biltema, men hva har du fra før?? Du har vel alt en forsterker til høyttalerene i bilen?? Hvilken forsterker, og høyttalere har du nå? Endret 6. september 2010 av cossiemk1 Lenke til kommentar
svarttrosten Skrevet 9. september 2010 Forfatter Del Skrevet 9. september 2010 bestilte orion pakka jeg! Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 Funker nok greit den pakka ja.... Men hvilken forsterker skal du bruke på fronthøyttalerene dine?? Hvis du ikke har forsterker til disse, og kun kobler dem til spilleren, så vil suben raskt overdøve høyttalerene, og det er jo lite kult Lenke til kommentar
svarttrosten Skrevet 9. september 2010 Forfatter Del Skrevet 9. september 2010 Er faktisk usikker hvilken forsterker høyttalerne mine er koblet opp mot, kjøpte bilen med cd-spilleren. Men kan nok finne det ut Vet du om det er med kabelsett i denne orion-pakka? Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 Er faktisk usikker hvilken forsterker høyttalerne mine er koblet opp mot, kjøpte bilen med cd-spilleren. Men kan nok finne det ut Vet du om det er med kabelsett i denne orion-pakka? Tror ikke det er noe kabler med der nei... Lenke til kommentar
svarttrosten Skrevet 9. september 2010 Forfatter Del Skrevet 9. september 2010 (endret) okey kan denne pakken funke hvis det ikke er med? biltema pakke Endret 9. september 2010 av torrytor Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 Den biltema pakken er nokk tilstrekkelig til ditt oppsett Vil og bare nevne at den JBL GTO Basspack du linket til i førstepost er søppel.. Forsterkeren er alt for liten til å drive den subben. Så er folk advart Lenke til kommentar
svarttrosten Skrevet 9. september 2010 Forfatter Del Skrevet 9. september 2010 Okey Takk for hjelpen! Kommer til å spørre mer hvis jeg får problemer med oppkoblingen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå