SML Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 Stemme for meg er dritviktig! kan være sykt turn-on med en søt latter og stemme Lenke til kommentar
Gjest Styrbord Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 Har aldri tenkt på dette, men når du sier det har faktisk hun jeg holder på med en ganske mørk stemme. Uansett: Jeg kunne ikke brydd meg mindre Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 mørk mandig = fail! Hes stemme = Win! Lenke til kommentar
Vikestart Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 For meg er stemmen utrolig viktig Lenke til kommentar
Klatt3n Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 Ser du på One Tree Hill? Sophia Bush/Brooke har helt fantastisk stemme. Hes og relativt dyp, til dels mørk, men den er overdrevent sexy uansett. 2 Lenke til kommentar
Knife Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 Synes kun det er noe som regnes som turn-on med fin/vakker stemme i mine øyner. Ellers setter det ikke så veldig stort inntrykk. Lenke til kommentar
Gjest Spømpus Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 Bella i Twilight har mørk stemme (ikke spesielt hes), og hun er heit! Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 På ungdomsskolen ble jeg kalt "kar-dama" (yey Toten) fordi jeg ikke har sånn skrikende jentestemme. Og så fikk jeg meg jobb i radio, og ble etter hvert klar over at jeg har en meget behagelig, litt dypere stemme enn mange andre jenter. Og det er jeg også veldig glad for. Da kan man kjefte uten å høres ut som en hysterisk survekjerring. ...det er kjæresten enig i, forresten. Nei, vær glad for at du har litt mørkere stemme, du. Det gir deg mer autoritet, og gjør deg mer behagelig å lytte til. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå