Gjest hei Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 Jeg pleier som regel å bli kåt som bare juling, men blir ofte likevel ikke våt nok i skjeden. Jeg vet at det ikke er et uvanlig problem. Men syns dere gutter det er turn off? Det sier jo seg selv at sexen ikke kan bli like god og spontan som om hvis jeg hadde blitt våt. Glidemiddel er ikke noe jeg drar opp fra skuffen med hvem som helst. Lenke til kommentar
WiiBoy Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 ...Glidemiddel er ikke noe jeg drar opp fra skuffen med hvem som helst. haha.. virket først som du kunne ha sex med hvem som helst, men glidemiddel er kun for "the special someone" men spøk til side. Det er ikke turn-off og jeg kan ikke skjønne at du skal være flau eller sjenert for å ta frem glidemiddel. Det er ofte best når jenter har glidemiddel på før de bruker hånden. Så start med en liten hånd jobb, da har du jo en unnskyldning for å ta frem glidemiddelet Lenke til kommentar
Gjest hei Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 ...Glidemiddel er ikke noe jeg drar opp fra skuffen med hvem som helst. haha.. virket først som du kunne ha sex med hvem som helst, men glidemiddel er kun for "the special someone" men spøk til side. Det er ikke turn-off og jeg kan ikke skjønne at du skal være flau eller sjenert for å ta frem glidemiddel. Det er ofte best når jenter har glidemiddel på før de bruker hånden. Så start med en liten hånd jobb, da har du jo en unnskyldning for å ta frem glidemiddelet Haha, oi, det tenkte jeg ikke over, men det var jo mer et "figure of speech" kan du si. men ja, får prøve det Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 At en jente drar fram glidemiddelet er jo bare en fantastisk turn-on da! Må ikke være redd for å virke litt kinky Om ikke annet blir du i alle fall husket ^^ 1 Lenke til kommentar
oophus_3do Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 Støtter han over her. Det at du henter frem flaska er bare en turn on. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 Vil ikke si det at dama ikke er utrolig våt er direkte turnoff, men det er direkte turnon om hun er ekstra våt. Så bruk glidemiddel. Fyren trenger ikke en gang vite om det (med mindre han skal slikek deg selvsagt). Bare å ta en tur på "do". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg