Wendelinho Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 Det høres rart, ut, ja. Men når jeg spiller FIFA-spill online og alene i fra hvilket som helst årstall så er det slik at det går så tregt. Jeg trykket på trekantknappen i akkurat riktig øyeblikk for å slå den perfekte gjennombruddspasningen. Men neida, det tok 2-3 sekunder før den kom. Og det har irritert meg mye når jeg skal sentre ballen ut av presset sone. Jeg må liksom se mange sekunder inn i fremtiden. Dette skjedde etter at jeg laget ny bruker på Playstation 3. Altså helt ut på hovedmenyen når du skrur den på. Men jeg bruker fortsatt samme Online. Så hva er galt? Lenke til kommentar
Rocky1 Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 Dårlig nettverk forbindelse? trådløst eller kabel? Lenke til kommentar
Wendelinho Skrevet 5. september 2010 Forfatter Del Skrevet 5. september 2010 (endret) Kabel. Hvordan det med Kabel? Hallo!? Jeg vil helst spille i dag. Uten problemer. Så da vil jeg ikke ha flere spørsmål om spørsmålet. Men hva jeg må gjøre. Endret 11. september 2010 av Runar Lenke til kommentar
Dj_Arnleif Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 Hjelper sjelden å mase på et diskusjonsforum prøvd å restarte ruteren? Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 Lagg kalles dette. FIFA er p2p, så du får enten prøve å starte en kamp der du er hjemme/host, eller spille mot noen som er nærmere. Lenke til kommentar
Wendelinho Skrevet 6. september 2010 Forfatter Del Skrevet 6. september 2010 Så det kommer an på om jeg er bortelaget eller hjemmelaget i en kamp? Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 (endret) Prøv å hold deg unna 3-4-5 poster etterhverandre, er ingen døgåpen servicelinje dette. Så det hjelper ikke å mase. Det har ingenting å si hvem eller hvor du er, hjemmekamp eller bortkamp.Det går ene og alene på farten på nettet ditt. Endret 6. september 2010 av LunaticFanatic Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå