xArtimis Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 Jeg har hatt en ekstern HDD i over ett år, hvor jeg lagrer bilder, filmer og musikk. Den fungerte helt fint, helt til jeg skulle overføre noen flere filmer fra min bærebare data, til HDD. Når jeg skulle overføre filmene, kom det opp en såkalt "blå-skjerm", eller "blue screen", der dataen slo seg av. Når den kom på, stod det at Windows hadde blitt gjennopprettet etter en feil. Dette skjedde 4 ganger på rad, da jeg hver gang skulle overføre noen filmer. Er det noen som kunne forklart hva som er galt, og evnt. hvordan jeg kan få fikset problemet? Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 Det er mulig det er noe feil med filene du overfører, eller feil på filsystem/disk. Prøv en og en film å se hvilken som feiler eller om det feiler uansett. Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 Gå til C:\Windows\Minidump, pakk inn alle filene i en rar/zip fil med winrar/7zip og last opp her. Kan ta en titt på loggfilene og prøve å finne ut hva som er galt.. Lenke til kommentar
PerB Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 Bluescreen inneholder en feilkode. Søk på internett med den og du vil få treff som kan hjelpe deg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå