Hell_Frode Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 (endret) Hei, denne gangen tenkte jeg at alle kan være med å anbefale spill til vær andre. Vet ikke om jeg gidder å begynne, siden at jeg har kommet med noe lignende tidligere. Men det er ikke det at jeg vil helt sikkert spørre igjen etter hva dere kan anbefale meg. Men det lar jeg ligge en liten stund. Så jeg håper inderlig at dere finner et spill som passer dere, god leting. Endret 5. september 2010 av Hell_Frode Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 (endret) Gothic 1,2, Night of the Raven og Risen. Det er egentlig en serie med gothic 3 også men det suger så grådig at det ikke er verdt å se på hvis man ikke kjøper Gothic Universe pakka som har alle unntatt Risen. Og alle unntatt Risen er eldre spill men har en utrolig atmosfære og stemning, og jeg holder altså denne serien som de beste RPG spillene jeg har spillt. GOG Gothic har disse til en slikk og ingenting. Det er forøvrig en trygg side å handle fra. (Gothic Gold er 2+Night of the Raven) Endret 5. september 2010 av vidarkri Lenke til kommentar
Hell_Frode Skrevet 15. september 2010 Forfatter Del Skrevet 15. september 2010 (endret) Jeg trudde at dette emaet skulle bli populært. Men jeg tokk vist feil. Det er ikke verdensundergang at denne ikke er blidt populær. Såppas har jeg jo lært hvordan et forum fungerer. Til temaet: Jeg stor gleder meg til spillene Fear 3, Portal 2, Cataclysm, Diablo 3 og Splatterhouse kommer. De som er kommet som sånn Starcraft 2 og Transformers: War For Cybertron. Som jeg ennå ikke har ordnet meg, skal nokk gjøre det. ^^ Så disse spillene jeg har nevnt her anbefaler jeg til folket, for de som liker slike spill, selvfølgelig. Endret 15. september 2010 av Hell_Frode Lenke til kommentar
MadRos Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 Anbefaler Dragon Age Origins, ganske bra og utfordrende spill. Også Mass Effect 2 var ganske bra. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 Jeg trudde at dette emaet skulle bli populært. Men jeg tokk vist feil. Det er ikke verdensundergang at denne ikke er blidt populær. Såppas har jeg jo lært hvordan et forum fungerer. Det kan være fordi vi allerede har xxxx antall identiske tråder, og det er stort sett de samme spillene som går igjen hele tiden. Lenke til kommentar
Hell_Frode Skrevet 16. september 2010 Forfatter Del Skrevet 16. september 2010 Jeg trudde at dette emaet skulle bli populært. Men jeg tokk vist feil. Det er ikke verdensundergang at denne ikke er blidt populær. Såppas har jeg jo lært hvordan et forum fungerer. Det kan være fordi vi allerede har xxxx antall identiske tråder, og det er stort sett de samme spillene som går igjen hele tiden. Åja, det viste jeg ikke at det fanntes noe lignende tråder. For andre ord, vis jeg viste det da hadde jeg tydeligvis ikke laget denne tråden. ^^ Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 Vet ikke om jeg gidder å begynne, siden at jeg har kommet med noe lignende tidligere. Du sier jo selv at du også har laget en sånn tråd tidligere? Hvilke spill ble nevnt da? Lenke til kommentar
Jext Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 Det er vel også lite poeng i å anbefale spill som ikke har kommet ut enda. Et spill jeg anbefaler til de som ikke har spilt det er Dead Space. Dette spillet tok meg helt på senga, jeg hadde ikke spesielt store forventninger til det før det kom ut. Omtalene fikk meg til å kjøpe det spontant når jeg var innom Gamestop en dag, og det er desidert en av de beste survival/horror spillene jeg noengang har spilt. Gleder meg vanvittig til oppfølgeren også. Lenke til kommentar
Hell_Frode Skrevet 17. september 2010 Forfatter Del Skrevet 17. september 2010 (endret) Vet ikke om jeg gidder å begynne, siden at jeg har kommet med noe lignende tidligere. Du sier jo selv at du også har laget en sånn tråd tidligere? Hvilke spill ble nevnt da? Okai da, men de trådene der handler kun om hva folket anbefalninger meg. Det gjør jo forsåvid her også, men i denne tråden anbefaler alle spill til vær andre. ^^ Til temaet: Jeg har jo forsjåvid to spill som jeg har, som jeg har glemt. Da anbefaler jeg Alien vs Predator, både til Pc (gamelt spill) og Ps3 (ikke kommet så veldig lenge siden.) Endret 17. september 2010 av Hell_Frode Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå