Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

er du jomfru?

Diskutant

237 stemmer

1. 1. Jomfru?

• Ja!
      91
    • Nei!
      133
    • Dette vil jeg ikke ut med på internett!
      13

Anbefalte innlegg

Yess er det. Har hatt muligheten 2 ganger men de var ikke så sykt pene. Vil ikke gjøre det bare for å gjøre det så kan godt vente litt til. Er snart 20 :)

En bra innstilling... I tillegg vet du at du er fri for sykdommer, selv sånne gutter ikke kan teste seg for, som HPV-viruset. :)

Det som kan være fælt er om du finner en pen jente, får panikk siden det er første gangen, og føler at du bare dreit deg ut og at hun er skuffet etterpå. Sånn sett kan erfaring være greit. Men om jenta liker deg betyr det null og niks, det er bare søtt. :)

Ja har tenkt på det. Men kan vel ikke være verre enn å si det som det er før man begynner? Eller ?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nei, det er ikke noe å skamme seg over. Selv er jeg jomfru. Har dog hatt muligheten fler ganger. Er en kombinasjon av praktiske årsaker som gjør at jeg fortsatt er jomfru. Mangel på prevensjonsmidler og dårlig tid - kombinert med at jeg i noen av tilfellene ikke har vært så villig selv. Blanding av fylla, og så ikke fult så pene jenter.

Er 17.

Endret av Ajaco
Lenke til kommentar

20 og Jomfru her.

Er ikke noe galt i det, men det er heller ikke noe folk egentlig har noe med, seksualitet er privat, og man kan dele med hvem man vil.

Jeg sier ja om noen spør, men helt erlig syns jeg å spør om slikt egentlig er å gå over streken, med minre man kanskje er nære venner, da er det mer akseptabelt.

Lenke til kommentar

Nei, jeg er ikke jomfru.

Men jeg kan forstå at folk som er jomfru ikke synes det er noe gøy å fortelle verden om dette.

Selv mista jeg jomfrudommen når jeg var 19, men jeg hadde jo ville pule siden jeg var 13, og syntes at det var utrolig kjipt at jeg ikke fikk meg noe.

Lenke til kommentar

Morsomt at det stort sett bare er ikke-jomfruer som svarer i tråden, mens pollen viser at en stor andel av de som har vært innom er jomfruer...

Er det å være jomfru noe å skamme seg over?

Hva er greia med å opplyse om hva man stemte på? Jeg stemte nei, men skjønner ikke hvorfor man skal legge ut det.

For å svare på spørsmålet ditt, så tror jeg det er like mye det at det er viktig å si at man ikke er jomfru.

Så hvis mange jomfruer tenker som meg, at det er unødvendig å legge ut, og de som ikke er jomfru vil gjøre alle klar over det, så får du dette resultatet.

Og ja, jeg la ut hva jeg stemte. Grunnen til det er at jeg ikke gadd å få svar som "du synes det er teit fordi du er jomfru".

Endret av Lekr
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Poenget mitt var at det overlegne flertallet av kommentarer i denne tråden som sier "ja pulte x når jeg var y" etc, får det til å se ut som jomfruene skjemmes av det, ettersom avstemningen viser at det faktisk ikke er så stor forskjell. Prøvde vel bare understreke at det ikke er noe å skamme seg over :)

Lenke til kommentar

Yess er det. Har hatt muligheten 2 ganger men de var ikke så sykt pene. Vil ikke gjøre det bare for å gjøre det så kan godt vente litt til. Er snart 20 :)

En bra innstilling... I tillegg vet du at du er fri for sykdommer, selv sånne gutter ikke kan teste seg for, som HPV-viruset. :)

Det som kan være fælt er om du finner en pen jente, får panikk siden det er første gangen, og føler at du bare dreit deg ut og at hun er skuffet etterpå. Sånn sett kan erfaring være greit. Men om jenta liker deg betyr det null og niks, det er bare søtt. :)

Ja har tenkt på det. Men kan vel ikke være verre enn å si det som det er før man begynner? Eller ?

Det ville jeg aldri fortalt på forhånd, jeg ville heller latet som ingenting og ikke gjort noen big deal ut av det.

Men da ville jeg heller ikke prøvd å fremstå som en verdensmester som har nedlagt et titalls jenter.

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...