Armador Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 Når jeg spiller cod4 eller bfbc2 kræsjer pcen etter 10 min. Da får jeg ikke gjort noe som helst og må ta hard restart. Veldig irriterende som dere sikkert forstår, legger ved et bilde av hvordan det ser ut! Takk Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 Ser ut som det er skjermkortet, er det et nvidia kort? Merke og modell? Lenke til kommentar
Armador Skrevet 5. september 2010 Forfatter Del Skrevet 5. september 2010 jaa, nvidia Geforce Foxconn 8800 GT Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 Da tror jeg du bør ta det på reklamasjon, om du ønsker å forsikre deg 100% på at det er skjermkortet så tester du det i en annen pc, men dette er en veldig kjent sak. Lenke til kommentar
Armador Skrevet 5. september 2010 Forfatter Del Skrevet 5. september 2010 (endret) Hva er grunnen til at det funker i 10 min, så kræsjer? Blir det varmt? Og hvor lenge varer reklamasjonen? Hatt det en god stund nå... Husker ikke nettbutikken jeg kjøpte det fra engang.. Endret 5. september 2010 av Håk Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 Hva er grunnen til at det funker i 10 min, så kræsjer? Blir det varmt? Og hvor lenge varer reklamasjonen? Hatt det en god stund nå... Husker ikke nettbutikken jeg kjøpte det fra engang.. Nja, si det du. Sannsynligvis utvidere innpakkningen på Gpu seg og forårsaker dårlig kontakt når den blir varm, så fort den kjøler seg ned så blir kontaktene normale. Jeg hadde det sånn med mitt 8800 kort også, det hjalp til å begynne med å øke viftehastigheten til 100% men det varte ikke lenge. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå