Uxzuigal Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 (endret) Ber moderator slette denne tråden da jeg gikk glipp av oppløsningskravene. Det vil være hodeløst å legge ut et panorama i de rammene som er satt desverre. mvh. R.H. Endret 5. september 2010 av Kennel Orthrus Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 (I BK gjelder vel fortsatt regelen at bildet skal legges inn i innlegget og ikke linkes til, og at det må nedskalleres.Lettere å få kritikk også da...) Lenke til kommentar
Hieronymus Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 Mitt første forsøk på et Panorama, størrelse 27.3mpxl. http://img801.imageshack.us/img801/8...npanorama2.jpg Ca. 7mb. Så vær obs. Feedback ønskes, litt missfornøyd med skyene selv. Skal tilbake i dag og forsøke meg på en utgave rundt 100mpxl. :> *Kremt* Jeg får ikke lasta ned noe som helst. Du får lage en mindre variant og putte den i innlegget, og så komme med en fungerende link til fullversjonen. --- BalleB Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg