Fragletrollet Skrevet 23. juni 2003 Del Skrevet 23. juni 2003 hey vurdere å kjøpe nytt kabinett er lei av midi og vil ha et stort et. STYLE er viktig og gjerne et veldig hippt og funky kabinett m/vindu osvosv. Pris ca 1000 vet dere om noen fine??? Lenke til kommentar
stian-hg Skrevet 23. juni 2003 Del Skrevet 23. juni 2003 Kabinett er en smaksak, så det er vanskelig å foreslå et. Selv liker jeg veldig godt Lian-Li men da må du ut med mer enn 1000 kr. I mine øyne må du ut med mer enn 1000 kr. for å få et virkelig stilig kabinett, hvis du ikke vil gjøre som Sandnesbuen oppforbi foreslår da. Lenke til kommentar
C0bra Skrevet 23. juni 2003 Del Skrevet 23. juni 2003 Har kjøpt kabinett nå.. men etter en del "opp og igjen" kødding med pc'en, og modding, er jeg blitt lei av oppsettet og layouten på kabinettet.. er også lei enkelte patenter. Derfor vil jeg oppfordre deg, hvis du liker å lage ting, å ha noe annet enn det "alle andre har" og kansje skal modde litt eller skrue den mye fra hverandre, til å tegne og lage ditt eget kabinett.. da får du det slik du vil og ingen andre har likt deg.. det er jo også litt oppsiktsvekkende på lan osv. Lenke til kommentar
Sealine Skrevet 24. juni 2003 Del Skrevet 24. juni 2003 C0bra, hva mener du med at du moder kabinett? hvordan "lager" du selv...? sounds intressting 8) Lenke til kommentar
C0bra Skrevet 24. juni 2003 Del Skrevet 24. juni 2003 Når du modder et kabintt så skjærer du foreksempel ut et mønstetr eller vindu i sida.. skjærer ut nye vifte hull osv. det er ganske kjekt, men du blir fort hekta.. sånn som meg Det jeg mener med å lage selv er at du kan jo bygge et kabinett selv, enten i metall, aluminium eller tre.. jeg holder på å planlegge et kabinett jeg selv skal bygge i kryssfiner... Lenke til kommentar
Sealine Skrevet 24. juni 2003 Del Skrevet 24. juni 2003 stilig, men er ikke det risikabelt da? :wink: hehe... Lenke til kommentar
C0bra Skrevet 24. juni 2003 Del Skrevet 24. juni 2003 å skjære ut er egentlig ikke risikabelt, bare du tar deg god tid og planlegger nøye.. Lenke til kommentar
Dux ducis Skrevet 24. juni 2003 Del Skrevet 24. juni 2003 Lian-Li er ganske enkle kabinetter, bra til modding Lenke til kommentar
C0bra Skrevet 24. juni 2003 Del Skrevet 24. juni 2003 Men de fleste lian li er veldig dyre også.. Lenke til kommentar
Bombur61 Skrevet 24. juni 2003 Del Skrevet 24. juni 2003 masse bra kabinetter her: www.microplex.no/ Lenke til kommentar
jokki Skrevet 24. juni 2003 Del Skrevet 24. juni 2003 du får et lialin med akvarium til 1600 på microplex det er sikkert i det meste laget for deg men jeg syns det er ganske sjef. Jeg syns ikke chiftech er så veldig fine, heller ikke stygg men de er oppbrukt. Hvis du har planer om og hive inn neonlys lysende vifter led, osv kan jo sunbeam sitt transperange kabinett være ganske bra. Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 24. juni 2003 Del Skrevet 24. juni 2003 Lian-Li er ganske enkle kabinetter, bra til moddingJepp bra kabinetter, men er litt for stive pris på dem. Men et kabinett for meg er bare en plass hvor eg kan montere data delene, hvordan det ser ut betyr ikke noe? Men det som er viktig er om det er enkelt å jobbe i. Lenke til kommentar
Prizefighter Skrevet 24. juni 2003 Del Skrevet 24. juni 2003 Thermaltake v2000+ er så funky som du kan få d 8) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå