Trillian Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 (endret) Jeg har problemer med å skru på systemet med håndkontrollen. Når jeg trykker på ps-knappen blinker bare de fire lysene uten at playstation blir slått på. Det funket til å begynne med, men ikke nå lenger. Er det feil med håndkontrollen eller konsollen? Hva kan jeg eventuelt gjøre for å fikse det? Edit: Playstation 3! Endret 5. september 2010 av Trillian Lenke til kommentar
BeeGee Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 Grunnen er nok at du enkelt og greit har glemt hovedstrøm-bryteren bakpå konsollen. Systemet må stå i stand-by for at denne funksjonen skal fungere. Ellers så fungerer ikke min PS-knapp heller om systemet har vært slått av helt, altså med hovedstrøm-bryteren. Da må jeg etter å ha slått på bryteren manuelt starte systemet med på-knappen på konsollen og så trykke PS-knappen for å "koble" kontrolleren til konsollen. Så kort fortalt, for at du skal kan slå på konsollen med PS-knappen, så må du også ha slått av konsollen med PS-knappen. Lenke til kommentar
Trillian Skrevet 5. september 2010 Forfatter Del Skrevet 5. september 2010 Skjønner at strømknappen må være på, men den skrur jeg bare av om kveldene. Men i og med at problemet ser ut til å oppstå bare av og til kan jo det være forklaringen. Det er sikkert bare første gang jeg prøver å skru den på, siden den da har vært slått helt av. Tanks Grunnen er nok at du enkelt og greit har glemt hovedstrøm-bryteren bakpå konsollen. Systemet må stå i stand-by for at denne funksjonen skal fungere. Ellers så fungerer ikke min PS-knapp heller om systemet har vært slått av helt, altså med hovedstrøm-bryteren. Da må jeg etter å ha slått på bryteren manuelt starte systemet med på-knappen på konsollen og så trykke PS-knappen for å "koble" kontrolleren til konsollen. Så kort fortalt, for at du skal kan slå på konsollen med PS-knappen, så må du også ha slått av konsollen med PS-knappen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå