Spotify Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 Hei, Noen tips på hvordan jeg skal ødelegge datan ? feks "la den falle ned fra et bord", "falle ned trappa".. Har forsikring på den.. så skal prøve og få så masse skader på den at jeg få ny Lenke til kommentar
Icedragon520 Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 Forsikringsvindel er ikke lov vettu. 1 Lenke til kommentar
Ole3 Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 Du får i utgangspunktet kun en maskin med tilsvarende ytelse som den du har og ikke en til den prisen du betalte ... Ole Lenke til kommentar
Khani Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 (endret) Spørs hva slags skader den blir påført. Så lenge "skallet" på maskinen er intakt blir bare delene byttet. Som sagt over får du heller ingen ny bedre maskin. Men er maskinen vanskelig og skaffe så er det en hvis mulighet. Endret 5. september 2010 av Wilyes Lenke til kommentar
Runar Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 Retningslinjene våre sier at det er forbudt å skrive, laste opp, linke til eller på annen måte publisere noe som kan medføre straffeansvar, er ærekrenkende, rasistisk, eller på annen måte i strid med norsk lov. Du spør etter hjelp til å begå forsikringssvindel, noe som vi alle må være enige om at er i strid med norsk lov. På grunnlag av dette stenger jeg derfor tråden. Reaksjoner på moderering tas som vanlig på PM. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg