Gå til innhold

Oppsett på et kjøp av kamere. kan ikke noe om kamera...

Anbefalte innlegg

Hvis du har PC du skal overføre bilder og video til uansett, så trenger du ikke HDMI-kabel - du overfører filene til PC'en, og så kan du vise filmklipp fra PC til TV.

En ekstern blits er en god idé hvis du skal ta bilder innendørs - 430EXII er snadder. Men - du har rikelig å henge fingrene i med det du har bestilt.. ;)

Som skrevet over er Magnar Fjørtofts bok snadder - en veldig god innføring i fotografering. Anbefaler også de tre bøkene til Scott Kelby - masse gode tips og triks. (Advarsel - han har veldig tørr humor!)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Her har det skjedd mye over natta :)

Jeg har kjøpt meg et annet kamera i stede, dette etter en samtale med Vidar Kolstad(han holder til i Fredrikstad)

Så jeg satser litt ekstra på dette siden jeg har litt over interesert i foto :)

Endte opp med Canon EOS 7D m/18-135 IS i stede :))

Blir kurs på fotografering og redigering :)

Kjøpte kun stativ ved siden av da, og må ha minne brikke. Skal ut og sjekke litt på det etterpå..

Vidar Kolstad er en hyggelig mann og ikke minst morsom, kan mye uten og skryte å lever for dette :) Så gleder meg til og starte. Etter planen så blir det kurs allerede på onsdagen denne uken :)

Skal på gatebil på Rudskogen og ta bilder der til helgen :)

Jobber for gatebil så kan gå hvor jeg vil og bare leke fotograf :p (må jobbe også da)

Leser litt om hva lukker tider og sånt er, veldig moro og lære noe nytt.

Så i morgen får jeg kamera mitt, det skal bli moro :))

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...