Khaffner Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 Kjøpte nylig en Patriot Gearbox og en 2TB harddisk. Disse koblet jeg sammen, fikk de på nettverket og jeg begynte å sette det opp. Firmware er oppdatert, upnp er aktivert i boxen og en videomappe med et par filmer er satt opp. Upnp er også aktivert i routeren. (SMB-fildeling fungerer, men det støtter ikke PS3) Windows XP finner mediaserveren(upnp), men lar meg ikke komme inn. Selv om den ikke er passordbeskyttet på noen måte. PS3-en finner serveren og videomappa, men den viser ikke mappens innhold. XBMC både på Ubuntu og WinXP finner ikke mediaserveren i det hele tatt. Noen som har peiling? Lenke til kommentar
Nator Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 Formaterte du disken med NTFS før du kobla den til eller kjører du et linux-filsystem? Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 5. september 2010 Forfatter Del Skrevet 5. september 2010 GearBoxen formaterte den selv, usikker på hvilket filformat det ble. Men som sagt, SMB-fildeling fungerer utmerket. Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 15. september 2010 Forfatter Del Skrevet 15. september 2010 Bump Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 er der noen brannmur aktivert på xp-klienten? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå