starfish Skrevet 23. juni 2003 Del Skrevet 23. juni 2003 Jeg har nå endelig kjøpt meg Half-Life, fordi jeg ville ha en ordentlig counter-strike cd-key. Jeg har avinstallert counter-strike totalt, for å installere det på nytt. Men når jeg starter spillet, spør den ikke om noe cd-key. Så jeg må spille med den som var fra før (den funker ikke på internett). Jeg vil så inderlig bruke den nye, hvordan kan jeg det? Er jækli frustrert. Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 23. juni 2003 Del Skrevet 23. juni 2003 run: Regedit current user-software-valve-halflife-settings-KEY Lenke til kommentar
starfish Skrevet 23. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2003 Ok, men du vet ikke hvorfor jeg får kjempehøy ping på all-seeing-eye, når de i samme nettverk (er på lan) får lav ping? Og jeg kommer heller ikke inn på servere. Når jeg får connection accepted, går alle sekundene ned og jeg kommer ikke inn. Lenke til kommentar
larsos Skrevet 24. juni 2003 Del Skrevet 24. juni 2003 Ok, men du vet ikke hvorfor jeg får kjempehøy ping på all-seeing-eye, når de i samme nettverk (er på lan) får lav ping? Og jeg kommer heller ikke inn på servere. Når jeg får connection accepted, går alle sekundene ned og jeg kommer ikke inn. Har du firewall på ? Slå den av ! Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 25. juni 2003 Del Skrevet 25. juni 2003 Du kan kansje finne en plass i options på TASA hvor det står hvor mange servere den skal pinge samtidig. Still denne ned til 1, og da skal pingen forbedre seg. Lenke til kommentar
starfish Skrevet 25. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2003 Tusen takk. Dette funket Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå