Kreatoon Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 Har gått en stund nå å lurt på om jeg skal skaffe meg ett litt uvanlig "kjeledyr" som f.eks en slange, skorpion/edderkopp o.l, Er det noen som har noen eksotiske dyr som kan gi noen tips om dette? Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 Edderkopp er vel det eneste dyret du kan ha i norge, er ulovlig med slange i norge, Lenke til kommentar
Larsen121 Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 (endret) Edderkopp er vel det eneste dyret du kan ha i norge, er ulovlig med slange i norge, Skorpioner er også lovlig i Norge. Hvis du er interessert i slanger eller andre reptiler anbefaler jeg deg å bli medlem på Repti.net og Reptilfreaks.no Dette er norske sider med mye kunnskap om hold av reptiler. Endret 5. september 2010 av Larsen121 Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 du kan ha en geccho tror jeg, er ikke helt sikker på hvordan man skriver navnet, men de er jo tøffe de Lenke til kommentar
Kreatoon Skrevet 5. september 2010 Forfatter Del Skrevet 5. september 2010 Takker for gode svar! Skal endelig gå til innkjøp etter å ha utsatt det såpass lenge:D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå