Blårens Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 Har fri i dag men får ikke sove pga ett stk kvinnfolk som ikke gir meg lov til å sove Lenke til kommentar
Crumpler Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 Ser på catfight @ DNFK, og venter på at noe skal skje - hva som skal skje, vet jeg ikke Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 Fordi Dexter er verdens beste TV-serie. Etter House M.D. Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 Fordi Dexter er verdens beste TV-serie. Etter House M.D. Anbefaler Breaking Bad, om du ikke har sett på det. Og Castle. Castle kan på noen måter sammenlignes med House. Kanskje. Jeg er våken fordi jeg har jobbet med et forumdesign, gamet SC2 og sett på Castle. Nå skal jeg se på en ny episode. Lenke til kommentar
DeadManWalking Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 Er våken fordi jeg sovnet på dagtid. Grrr. Skal se "Devil" filmen også legge meg etterpå. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 Har ikke hørt om noen av de, men tar sikkert en titt på det etter de par neste sesongene av Dexter Lenke til kommentar
TheSoapmaker Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 Fordi det er jam på g! Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 Fordi jeg sov alt for lenge natt til lørdag. Lenke til kommentar
nems Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 Fordi jeg har vært sjuk og ikke har døgnrytme Lenke til kommentar
Kjeee Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 Fordi døgnrytmen min er blitt syk. Lenke til kommentar
Lucy_Nyu Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 fordi jeg har lastet ned alle sesongene av NCIS og er overhode ikke trøtt CafPow hadde sikkert vært digg nå Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 Du mangler en aksent i signaturen din og Pokémon er det samme i flertallsform. Måtte bare si det Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 Du mangler en aksent i signaturen din og Pokémon er det samme i flertallsform. Måtte bare si det Castle, btw: Lenke til kommentar
Gnurk! Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 har vært våken siden i går, og noen ble sykemeldt så nattevakta drar vist litt utpå morraen menmen har d veldig chill <3 Lenke til kommentar
TacoFjes Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 Snakker med folk på skype Tiden flyr når man er i godt lag Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 Er våken fordi jeg har fått totalt dilla på COD 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå