Gå til innhold

Hvorfor er DU våken nå?

Kreatoon

Anbefalte innlegg

Jeg føler meg deprimert. Aner ikke om det er depresjon, siden jeg ikke har opplevd det før. Det suger noe i helvetes uansett. Er ting jeg tenker på konstant. Har hatt det kjempegøy i dag, men disse tankene har gnagd i meg hele tiden. Nå som det er så seint har jeg ikke noe annet å gjøre enn å tenke, og det hindrer meg i å sove. Helvete da, nå høres jeg emosjonell ut.

Endret av Pokey
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg føler meg deprimert. Aner ikke om det er depresjon, siden jeg ikke har opplevd det før. Det suger noe i helvetes uansett. Er ting jeg tenker på konstant. Har hatt det kjempegøy i dag, men disse tankene har gnagd i meg hele tiden. Nå som det er så seint har jeg ikke noe annet å gjøre enn å tenke, og det hindrer meg i å sove. Helvete da, nå høres jeg emosjonell ut.

Sluta vara så negativ mot folk, så blir du nog gladare.

Lenke til kommentar

Sluta vara så negativ mot folk, så blir du nog gladare.

Tror ikke akkurat det hjelper. Føler han seg deprimert så hjelper det nok ikke å late som om han ikke er det.
Lenke til kommentar

Hey, jeg vet hvordan du har det. Kanskje ikke nøyaktig din situasjon, men kjenner meg igjen.

Personlig tror jeg ikke du er deprimert, men nedstemt. Har det skjedd noe i det siste?

Det som kan fungere er å fokusere på de små tingene som er bra, f.eks. noe du gleder deg til i nær fremtid.

Vet det er vanskelig, er i samme situasjon nå.

Lenke til kommentar

Hey, jeg vet hvordan du har det. Kanskje ikke nøyaktig din situasjon, men kjenner meg igjen.

Personlig tror jeg ikke du er deprimert, men nedstemt. Har det skjedd noe i det siste?

Det som kan fungere er å fokusere på de små tingene som er bra, f.eks. noe du gleder deg til i nær fremtid.

Vet det er vanskelig, er i samme situasjon nå.

Har selv også mine perioder hvor alt bare virker helt jævlig og meningsløst, pleier som regel og gå over.. hjelper å være mye med venner, og om du blir ensom når du kommer hjem, sett deg på skype også kan du skravle med venner til du er så trøtt at du ikke har tid til å være nedfor før du sovner. :)

Lenke til kommentar

det er noe som er så jævlig sjarmerende med natta. Kanskje det at man glir inn i en lur liten tilværelse der man er alene og slipper dagens bekymringer og stress. Det er ingenting annet å forholde seg til enn god musikk, film, og ikke minst andre venner som er våken samtidig som alltid blir litt filosofisk av seg.

Det er jo å beregne som et genuint syndrom hvor spesielt ungdommer, snur døgnet rundt og spiller ofte dataspill.

Mener dette er misforstått siden det alltid regnes som en spillavhengighetsfaktor/konsekvens, og at det heller har med det at ungdommer som skal bli voksne og leve opp til alle hva angår jobb, skole, førerskole, familie, venner og you name it - elsker et par sene timer hvor man får være alene.

Der ble jeg filosofisk jeg og!

• Liker 4
Lenke til kommentar

Jeg er våken nå fordi jeg har jobbet i 18 timer i strekk. Og kroppen har gått inn i en transe og jeg er mere våken en sliten/trøtt. Må oppleves for å forståes sikkelig!

Prøv TG-crew, vi koser oss når vi kommer i den transen der.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...