Pokey Skrevet 29. januar 2011 Del Skrevet 29. januar 2011 (endret) Jeg føler meg deprimert. Aner ikke om det er depresjon, siden jeg ikke har opplevd det før. Det suger noe i helvetes uansett. Er ting jeg tenker på konstant. Har hatt det kjempegøy i dag, men disse tankene har gnagd i meg hele tiden. Nå som det er så seint har jeg ikke noe annet å gjøre enn å tenke, og det hindrer meg i å sove. Helvete da, nå høres jeg emosjonell ut. Endret 29. januar 2011 av Pokey Lenke til kommentar
Randomizer Skrevet 29. januar 2011 Del Skrevet 29. januar 2011 Jeg sitter å laner på skolen<3 Lenke til kommentar
bögfisk Skrevet 29. januar 2011 Del Skrevet 29. januar 2011 Ettermiddagsluren varte tre timer lenger enn beregnet, og nå får jeg ikke sove Lenke til kommentar
Bosch Skrevet 29. januar 2011 Del Skrevet 29. januar 2011 Fordi jeg tenker på den jævla døden og alt jeg kanskje ikke får gjort før den tid... Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 29. januar 2011 Del Skrevet 29. januar 2011 Tequillaen jobber i magen, tør ikke legge meg 1 Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 29. januar 2011 Del Skrevet 29. januar 2011 Det var en fæl ting å tenke på, Berbashow. Jeg er våken fordi jeg ikke er trøtt, vil få mest ut av helgen. :!: I tillegg så er jeg sulten (lurer på om jeg skal lage meg mat) og så vil jeg se en film. Lenke til kommentar
Scampi Skrevet 29. januar 2011 Del Skrevet 29. januar 2011 Jeg mistet The One. Da sover man vanvittig dårlig. Det at jeg er på jobb har forsåvidt litt med saken å gjøre også, men jeg vet jeg ikke hadde sovet nå uansett. God damn, dette er kjipt. Lenke til kommentar
Getingar Skrevet 29. januar 2011 Del Skrevet 29. januar 2011 Jeg føler meg deprimert. Aner ikke om det er depresjon, siden jeg ikke har opplevd det før. Det suger noe i helvetes uansett. Er ting jeg tenker på konstant. Har hatt det kjempegøy i dag, men disse tankene har gnagd i meg hele tiden. Nå som det er så seint har jeg ikke noe annet å gjøre enn å tenke, og det hindrer meg i å sove. Helvete da, nå høres jeg emosjonell ut. Sluta vara så negativ mot folk, så blir du nog gladare. Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 29. januar 2011 Del Skrevet 29. januar 2011 Jeg føler meg deprimert. Aner ikke om det er depresjon, siden jeg ikke har opplevd det før. Det suger noe i helvetes uansett. Er ting jeg tenker på konstant. Har hatt det kjempegøy i dag, men disse tankene har gnagd i meg hele tiden. Nå som det er så seint har jeg ikke noe annet å gjøre enn å tenke, og det hindrer meg i å sove. Helvete da, nå høres jeg emosjonell ut. Sluta vara så negativ mot folk, så blir du nog gladare. Tror ikke akkurat det hjelper. Føler han seg deprimert så hjelper det nok ikke å late som om han ikke er det. Lenke til kommentar
Scampi Skrevet 29. januar 2011 Del Skrevet 29. januar 2011 Jeg føler meg deprimert. Aner ikke om det er depresjon, siden jeg ikke har opplevd det før. Det suger noe i helvetes uansett. Er ting jeg tenker på konstant. Har hatt det kjempegøy i dag, men disse tankene har gnagd i meg hele tiden. Nå som det er så seint har jeg ikke noe annet å gjøre enn å tenke, og det hindrer meg i å sove. Helvete da, nå høres jeg emosjonell ut. Hey, jeg vet hvordan du har det. Kanskje ikke nøyaktig din situasjon, men kjenner meg igjen. Personlig tror jeg ikke du er deprimert, men nedstemt. Har det skjedd noe i det siste? Det som kan fungere er å fokusere på de små tingene som er bra, f.eks. noe du gleder deg til i nær fremtid. Vet det er vanskelig, er i samme situasjon nå. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 29. januar 2011 Del Skrevet 29. januar 2011 Jeg er våken for Torres muligens er på vei ut av klubben. Lenke til kommentar
freedomwriter Skrevet 29. januar 2011 Del Skrevet 29. januar 2011 Jeg føler meg deprimert. Aner ikke om det er depresjon, siden jeg ikke har opplevd det før. Det suger noe i helvetes uansett. Er ting jeg tenker på konstant. Har hatt det kjempegøy i dag, men disse tankene har gnagd i meg hele tiden. Nå som det er så seint har jeg ikke noe annet å gjøre enn å tenke, og det hindrer meg i å sove. Helvete da, nå høres jeg emosjonell ut. Hey, jeg vet hvordan du har det. Kanskje ikke nøyaktig din situasjon, men kjenner meg igjen. Personlig tror jeg ikke du er deprimert, men nedstemt. Har det skjedd noe i det siste? Det som kan fungere er å fokusere på de små tingene som er bra, f.eks. noe du gleder deg til i nær fremtid. Vet det er vanskelig, er i samme situasjon nå. Har selv også mine perioder hvor alt bare virker helt jævlig og meningsløst, pleier som regel og gå over.. hjelper å være mye med venner, og om du blir ensom når du kommer hjem, sett deg på skype også kan du skravle med venner til du er så trøtt at du ikke har tid til å være nedfor før du sovner. Lenke til kommentar
Erav Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 Jeg er våken nå fordi jeg har jobbet i 18 timer i strekk. Og kroppen har gått inn i en transe og jeg er mere våken en sliten/trøtt. Må oppleves for å forståes sikkelig! Lenke til kommentar
opar Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 Hodet er fullt av tanker, prøver å finne ut av meg selv. Facepalmer over enkelte valg jeg har gjort i livet, tenker på viktige valg som kommer.. hva vil jeg, hvem er jeg? Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 Kommer rett fra byen! Derav våken! Lenke til kommentar
Blårens Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 Hey folkens! Er det fortsatt sånn at man kan opprette offentlige grupper på skype? Sånn som alle kan delta i? Nash på skype hadde vært en bra ting =D Lenke til kommentar
Narsissisten Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 det er noe som er så jævlig sjarmerende med natta. Kanskje det at man glir inn i en lur liten tilværelse der man er alene og slipper dagens bekymringer og stress. Det er ingenting annet å forholde seg til enn god musikk, film, og ikke minst andre venner som er våken samtidig som alltid blir litt filosofisk av seg. Det er jo å beregne som et genuint syndrom hvor spesielt ungdommer, snur døgnet rundt og spiller ofte dataspill. Mener dette er misforstått siden det alltid regnes som en spillavhengighetsfaktor/konsekvens, og at det heller har med det at ungdommer som skal bli voksne og leve opp til alle hva angår jobb, skole, førerskole, familie, venner og you name it - elsker et par sene timer hvor man får være alene. Der ble jeg filosofisk jeg og! 4 Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 For jeg har vert på nattespill, hatt det ganske så greit Lenke til kommentar
Dzeko Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 Fordi jeg er sjuk og våkna med jævelig vondt i halsen Lenke til kommentar
Scampi Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 Jeg er våken nå fordi jeg har jobbet i 18 timer i strekk. Og kroppen har gått inn i en transe og jeg er mere våken en sliten/trøtt. Må oppleves for å forståes sikkelig! Prøv TG-crew, vi koser oss når vi kommer i den transen der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå