Lizaurus Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 går 3. vgs har særemne i norsk Jeg har bestemt meg for å velge en oppgave som omhandler Fight Club. Mest sannsynlig ender jeg opp med å skrive en sammenligning av bok og film, men jeg er interessert i ideer og forslag fra deg som har lest boka eller sett filmen. Jeg trenger alt som er å få av hjelp ang særemne generelt og spesielt hva slags problemstilling jeg bør formulere til oppgaven min. Lenke til kommentar
torboe Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 Tror kanskje det er letter å finne hjelp på film forumet Lenke til kommentar
wingeer Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 Jeg husker det var en som postet her rundt samme tid i fjor. Muligens litt senere. Han hadde særemne om Fight Club. Om du ser noen sider tilbake i dette forumet finner du sikkert tråden. Lenke til kommentar
Lizaurus Skrevet 5. september 2010 Forfatter Del Skrevet 5. september 2010 Jeg husker det var en som postet her rundt samme tid i fjor. Muligens litt senere. Han hadde særemne om Fight Club. Om du ser noen sider tilbake i dette forumet finner du sikkert tråden. ja, men han har fjernet så og si alt av info i den tråden.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå