reversfaen Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 Usikker på om dette er rett underforum og poste i, men men..: Kjøpte nylig en Blackberry bold 9700 i mexico som jeg har unlocka. Men får ikke annet enn mulighet til å ringe til nødtelefoner via nettene her nede med mitt sim-kort fra telenor, hvordan kan jeg fikse dette? Uansett hvilket nett jeg velger kommer det "you will only be able to make emergency calls" Har forøvrig Djuice Control. Lenke til kommentar
Kreatoon Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 Ring Djuice å spør er vel det letteste du kan gjøre:) Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 Det ser ut som om telenor bare har avtale med Radiomovil Dipsa S.A. http://telenor.no/privat/mobil/priser/utlandet/land.jsp?id=71456&land=Mexico Lenke til kommentar
Big_JT Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 Steike. Husk å pass på at mobilen ikke henter noe data sier jeg bare! Datatrafikk (per Mb) 112,50 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå