Razorlight Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 Hey. Når jeg trykker "Ctrl+Alt+Delete" blir skjermen svart i ca. 1-3 sekunder og etter det kommer Oppgavebehandling fram. Det samme skjer når ett program trenger tillatelse for å åpne et program.. Aner dere hvorfor dette skjer? Er ikke akkurat et problem, men det er irriterende. Lenke til kommentar
War Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 Er det laptopen din i sig? På min SSD /12gb ram / ic7 pc kommer det også sånn, bare at det varer i 0,2 sek. Lenke til kommentar
Razorlight Skrevet 5. september 2010 Forfatter Del Skrevet 5. september 2010 Er det laptopen din i sig? På min SSD /12gb ram / ic7 pc kommer det også sånn, bare at det varer i 0,2 sek. Er Laptop, ja. 4GB RAM. Mulig jeg overdriver med sekundene, men det varer noen få sekunder. Lenke til kommentar
War Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 Kontrollpanel, ytelse , visuelle effekter. Sett alt til ytelse, ser ræva ut, men prøv da og se om det hjelper. Isåfall han du hake av 95% av alle de uten å se forskjell. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå