Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Gravid?

Gjest Undrende

Anbefalte innlegg

Gjest Undrende

Hei jeg er en gutt på 18 år fra Oslo som har blitt nervevrak i det siste for at jeg er redd for jeg har smelt ei på tjukka.

Samleiet skjedde for mange uker siden så det er rart jeg plutselig har blitt redd for det men jeg begynte nok å tenke på det uten grunn. Rett i ettertid av dette angret jeg for at hun ikke var spesielt fin...

Vi har noen felles bekjente. Før jeg hadde meg med henne sa hun at ikke skulle ha barn nå og det ble når hun ble sammen med noen hun virkelig likte og hun ville ta abort hvis det skjedde blabla. Hun syntes det var dumt at ble født barn etter slike hendelser. Hadde drukket å brukte kuken som hjerne og tenkte what the hell... Meget dumt hvis man tenker i ettertid. Hun sa at jeg kunne hoppe av i svingen. Så er jeg jævlig usikker på om jeg kom i henne eller om jeg kom like utenfor. Men hun virket til å gi faen. Så var det fort som faen ut av hjemmet hennes etter jeg hadde pratet litt med henne og når jeg innså at jeg hadde hatt meg med en lite fin dame. Rimelig sikker på at jeg sa til henne at et barn ville ødelegge livet mitt. Ikke nok med det så har jeg hørt på hun hoppet på enn annen bekjent ikke mange dagene etterpå.

Møtte på henne en uke etterpå ute på byen og det var et litt ekkelt møte men jeg sa at jeg var nervøs for at hun skulle bli gravid og hun sa at det ikke var noe å bekymre meg for så jeg glemte det og jeg gikk ut i fra at hun gikk på p-piller eller hadde brukt angrepiller. Så henne ut flere ganger ukene senere. Men har kommet på tanker de siste ukene igjen og tenker på at dette vil ødelegge livet mitt osv. Men har hørt at hun også hadde vært i spania på ferie med venniner så da regner jeg med at hun ikke er gravid når hun drikker alkohol og dette var kanskje 10 uker etter samleie men jeg greier ikke å gi slipp på tankene. Normalt så vil jo kvinner finne ut at de var gravide etter disse ukene å jeg nekter å tro på at hun er så dum at hun drikker hvis hun er gravid. Nå er det vel muligens gått over 12 uker. Hun burde vel ha kontaktet meg hvis hun er gravid nå??? Jeg kommer jo uansett til å finne ut om hun er gravid senere så det er vel ikke noe poeng å la være si det nå?

Jeg fungerer ikke normalt om dagene på grunn av dette.

Hva er sjansen for at hun er gravid ut ifra disse opplysninger? Hun er i tillegg flere år gamlere enn meg. Finnes det virkelig så dumme kvinner som går rundt å puler flere og sier at det ikke skal brukes kondomer og at hun ikke går på prevensjon selv i tillegg? Jeg har jo inrømmet at jeg har gjort en tabbe men jeg har jo ikke flere valgmuligheter i etterkant av dette.

Jeg vet faen ikke hva jeg gjør hvis det er tilfelle. Da rømmer jeg landet sikkert.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du vet at hu må ha eggløsning akkuratt den tiden for at det skal bli noe. Hu vil også miste mensen og har det gått 3 mnd nå så er hun neppe gravid uten å vite det.(mistet mensen osv) Skulle vært inn i andre trimester nå og på tide med første ultralyd snart.

5 dager fra frigjøringen av egget og døgnet etter blir ca 6 dager i mnd man kan bli gravid om alt klaffer.

Bruk gummi neste gang?

Endret av War
Lenke til kommentar
Gjest Undrende

12 uker siden? Da ville jeg tatt det med ro om jeg var deg. Du sa du ikke ville ha barn og at du ikke skulle bekymre deg?

Prøv å få tankene over på noe annet.

Ja hun sa så. Men nå vet vi hvordan kvinner kan være. Jeg tror vel at hun ikke er det i og med at jeg ikke har hørt nå. Hun er isåfall et skrudd menneske hvis hun (fortsatt?) er gravid å ikke har sagt i fra. Hadde skjønt det hvis det hadde vært en helt tilfeldig jente på byen og ikke hadde hatt noen bekjentskaper i det hele tatt med meg.

Har skjedd mye uheldig med meg i siste så dette mangler jo bare.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...