Gå til innhold

Iphone 4, aktivering av simkort , Hjelp ? !


Anbefalte innlegg

Hei :)

 

Kjøpte meg iphone 4 med nytt abonement på fredag, har hatt tele 2 tidligere, men skiftet til telenor nå, fikk nytt micro sim, og alt , men sim korte er ikke aktivert, han fyren på lefdal mente det skulle ta noen minutter, før det ble aktivert, jeg ringte telenor , og de sa det tok opp til 10 virkedager.

 

Jeg lurer på om det virkelig tar 10 virkedager å få aktivert et nytt sim kort, og et nytt nummer ?

 

Noen som har erfaringer ?

 

Tar imot alle svar, med takk !

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg lurer på om det virkelig tar 10 virkedager å få aktivert et nytt sim kort, og et nytt nummer ?

hm, tenkte ikke jeg heller..

Men det skal vist ta ca. 10 virkedager for å få overført mitt "gamle" nummer til telenor..

Hva er det egentlig du mener her? Skal du ha nytt nummer, eller skal du overføre ditt gamle nummer? Det er enten eller. Det er _ikke_ slik at du får et midlertidig nummer i 10 dager.

Lenke til kommentar

Det står en dato og et klokkeslett på kontraktskopien du fikk på Lefdal, dette er datoen telefonnummeret ditt blir overført, normalt 10-14 dager.

 

Hvis du ikke kan vente med å bruke iPhonen din så kan du ringe telenor, åpne operatørlåsen,klippe til Tele2 simkortet ditt slik at det fungerer som et mikrosim og bruke dette frem til porteringsdato.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...