Laman Skrevet 23. juni 2003 Del Skrevet 23. juni 2003 CG! It looks like CG! hva betyr CG? Lenke til kommentar
Laman Skrevet 4. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2003 og hva menes med det? Lenke til kommentar
Lch Skrevet 4. juli 2003 Del Skrevet 4. juli 2003 Sannsynligvis at sanntidsgrafikken ser ut som forhåndsrendret CGI. Lenke til kommentar
GeCcO Skrevet 8. juli 2003 Del Skrevet 8. juli 2003 CG er et grafikkprogrammeringsspråk, som brukes av cg-artiser som lager eks. filmer, still bilder osv. gå inn på www.cgtalk.com for å se hva folk lager, altså kanskje hvis jeg sier 3d-artister, 3d i filmer. 3d-bilder vil kanskje være mer forståelig. her er noen bra 3d/cg sider: www.3dluvr.com www.cgchallenge.com www.cgtalk.com www.3dmax.com www.storedyret.com noen av sidene er forum men bare se under "galleri/gallery" så finner du nok noe Lenke til kommentar
Laman Skrevet 8. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2003 skjønner forsatt ingenting, jeg....... men det får vel vere det samme :wink: Lenke til kommentar
Goldfish Skrevet 8. juli 2003 Del Skrevet 8. juli 2003 CG er et grafikkprogrammeringsspråk, som brukes av cg-artiser som lager eks. filmer, still bilder osv. Hvor har du det fra, egentlig? CG ("Computer Graphics") er et fellesbegrep på bilder som er generert av en datamaskin. Vet ikke helt om spillgrafikk går under det navnet, men filmer som Shrek og Toy Story er fullstendig CG. Lenke til kommentar
Lch Skrevet 8. juli 2003 Del Skrevet 8. juli 2003 nVidia har et grafikkpakke som heter Cg. Dette er ikke det samme som det generelle uttrykket CG eller CGI, slik Goldfish skriver. Link til Cg øh? 'Øh', hva da? Lenke til kommentar
Goldfish Skrevet 8. juli 2003 Del Skrevet 8. juli 2003 nVidia har et grafikkpakke som heter Cg. Dette er ikke det samme som det generelle uttrykket CG eller CGI, slik Goldfish skriver. Link til Cg øh? 'Øh', hva da? Jeg skrev CG med stor G. Så det så! Lenke til kommentar
Lch Skrevet 8. juli 2003 Del Skrevet 8. juli 2003 Jeg skrev CG med stor G. Så det så! Ja, jeg så det. Det er GeCcO jeg påpeker dette for. Hva mener du? Lenke til kommentar
paranoide Skrevet 21. juli 2003 Del Skrevet 21. juli 2003 CG. kort fra CGI = Computer Generated Images/Imagry Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå