Razorlight Skrevet 4. september 2010 Rapporter Del Skrevet 4. september 2010 (endret) Hei. Jeg har lyst til å beholde håret mitt langt, men sliter med at det blir så sabla tykt. Jeg lurte på om noen av dere har erfaring med å tynne ut langt hår? Jeg er btw, gutt. Vil ikke fortelle frisøren hva hun skal gjøre, bli forferdelig ufornøyd og måtte dra tilbake senere. Er det bedre å bare klippe det kortere, tynne det ut og vente på at det blir langt igjen? edit; skrivefeil Endret 4. september 2010 av dreaMz Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 5. september 2010 Rapporter Del Skrevet 5. september 2010 Hvor langt hår har du? Snakker vi skulderlengde her? Eller bare rett over ørene? Lenke til kommentar
Razorlight Skrevet 5. september 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. september 2010 Hvor langt hår har du? Snakker vi skulderlengde her? Eller bare rett over ørene? Langt for å være gutt. Rekker et stykke nedover nakken og dekker godt over ørene. Lenke til kommentar
Pernille M Skrevet 5. september 2010 Rapporter Del Skrevet 5. september 2010 Kan du ikke bare be frisøren om å prøve å tynne det ut, også klippe det kortere hvis det blir helt jævlig? Lenke til kommentar
Thefka Skrevet 5. september 2010 Rapporter Del Skrevet 5. september 2010 Prøv uttynning først, du. Siden du har såpass langt hår slipper du mest sannsynlig at de tynnede hårtustene er i veien også, da de uansett vil være ganske lange. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 5. september 2010 Rapporter Del Skrevet 5. september 2010 Det eneste du kan gjøre er å tynne det ut og bruke riktig shampoo og balsam. Har du stritt hår i tillegg, som meg, er du screwed. Lenke til kommentar
Razorlight Skrevet 5. september 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. september 2010 Takk for alle svar. Skal ta meg en tur til frisøren i kommende uke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå