Delvis Skrevet 4. september 2010 Del Skrevet 4. september 2010 Har man lov å ha et par bokser øl i håndbagen på fly innenlands? Skal hjem fra Oslo med fly i morgen, og så har jeg to ølbokser jeg ikke får drukket opp. Men de har vel ikke lov å ta de med går jeg utfra? Lenke til kommentar
Deaktivert Konto Skrevet 4. september 2010 Del Skrevet 4. september 2010 Antar at de er over 100ml, så da er det ulovlig ja. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 4. september 2010 Forfatter Del Skrevet 4. september 2010 Antar at de er over 100ml, så da er det ulovlig ja. Var det jeg trodde. Det er halvlitere. Nå er jeg for trett til å drikke dem i kveld. Men hvis jeg drikker dem i morgen tidlig, kan jeg kjøre bil kl. 3 i morgen? Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 Hva med å realisere tapet og la de bli igjen? Eventuelt får du slenge de i innsjekket bagasje og håpe at de ikke blir ødelagt/går hull på. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 5. september 2010 Forfatter Del Skrevet 5. september 2010 Hva med å realisere tapet og la de bli igjen? Eventuelt får du slenge de i innsjekket bagasje og håpe at de ikke blir ødelagt/går hull på. For det første: Har ikke innsjekket bagasje, men tror ikke det er lov der heller. For det andre: Nå er det for sent. Drakk dem opp i dag tidlig og er nå hjemme igjen. Har alkotester i bilen, og den viste 0 promille kl. 15. For det tredje: Glemte en tredje boks som lå i håndbagasjen. Den ble stoppet, konfiskert og innmeldt og kvittert. Men min forklaring om forglemmelse og beklagelse gikk helt greit. Lenke til kommentar
Chandon Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 Det er tillatt med væskebeholder større enn 100 ml i innsjekket bagasje. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå