John Kr Skrevet 23. juni 2003 Del Skrevet 23. juni 2003 Ja da er den her. Er det noen som har byttet allerede?????? Få høre hvordan den virket. Lenke til kommentar
Antihero Skrevet 23. juni 2003 Del Skrevet 23. juni 2003 supert. fikset direct3d crash hos meg i samtlige spill Lenke til kommentar
H.H Skrevet 23. juni 2003 Del Skrevet 23. juni 2003 Finner bare betaen jeg, er det noen som har link til the Finale Release? Lenke til kommentar
klo Skrevet 23. juni 2003 Del Skrevet 23. juni 2003 http://mirror.ati.com/support/driver.html eller http://mirror.ati.com/support/drivers/powered.html Lenke til kommentar
NorLord Skrevet 23. juni 2003 Del Skrevet 23. juni 2003 Hola Funker gull enn så lenge Hadde ikke probs tidligere heller....ehhh Sjekke noen flight sims og se hvordan det funker /jan Lenke til kommentar
John Kr Skrevet 23. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2003 Er usikker. Kan jeg bruke "Reference" driverne fra ATI på Hercules sitt 9800 Pro kortet. Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 23. juni 2003 Del Skrevet 23. juni 2003 Er usikker.Kan jeg bruke "Reference" driverne fra ATI på Hercules sitt 9800 Pro kortet. Ja, en reference-driver er en generell driver til alle ATi-kortene... Eneste forskjell er at det ikke lengre vil stå at du har ett Hercules-kort, bare ATi Radeon 9800 PRO. Det er ingen fare Lenke til kommentar
CS_eR GøY Skrevet 23. juni 2003 Del Skrevet 23. juni 2003 Ati klarer ikke å lage skikkelige drivere uansett hvor hardt de prøver : rett før jeg selger radeon 9700 pro kortet mitt... første intrykk av 3.5 er som følger -Jeg må reboote for å skifte oppløsning i windows -Jeg stiller inn hzn på 100 som altid har virket fint før og rebooter og i bios blir jeg mødt av masse rare farge og streker på skjermen rene fyrverkeriet faktisk og jeg var livredd for at kortet hadde blitt herpa.. og klarte å komme inn i safemode å uninstalere drivern og da funka alt bra nå skall jeg prøve pånytt og håper det går bra... FFS kan ikke Ati lage en skikkelig driver Ati kan brenne : Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 23. juni 2003 Del Skrevet 23. juni 2003 Ati Lager bra drivere syns jeg, det er bare en haug med folk som har problemer, og det tror jeg eneten er at Ati Skjermkorta blir for varme eller at dem trenger større Strømforsyning, det er det jeg tror! tror det ikke har noe med drivrn å gjøre, men dette er da bare min mening! Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 23. juni 2003 Del Skrevet 23. juni 2003 CS_eR GøY: Joda, ATi kan lage skikkelige drivere, alle catalyst driverne er skikkelige. Det virker heller på meg som du har vært uheldig å fått et defekt kort, noe er iallefall feil, og jeg tviler på at det er driverne Lenke til kommentar
CS_eR GøY Skrevet 23. juni 2003 Del Skrevet 23. juni 2003 lixom hvis kortet er defekt så er det vell litt rart at det funker med alle de andre driverne? (bare at de driverne er dårlige i cs og ikke har den divx acceleratoren..) jeg har en 350w psu og det holder lenge til midt hw og kortet blir ikke for varmt har en zalman heatpipe med en 92mm vifte som blåser på den noen her som faktisk har testet 3.5? bare jeg som må reboote får å skifte oppløsning i windows? Lenke til kommentar
Kaptein_S Skrevet 23. juni 2003 Del Skrevet 23. juni 2003 Jeg har fortsatt bug'en med gå/springe i CS... Den kom med 3.4 Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 23. juni 2003 Del Skrevet 23. juni 2003 1. noen her som faktisk har testet 3.5?2. bare jeg som må reboote får å skifte oppløsning i windows? 1. ja jeg har testet de, bruker de faktisk nå, har ikke merket noen forskjell fra 3.4, på verken godt eller vondt 2. hmm, hørtes rart ut, jeg trenger no iallefall ikke å reboote, hvis du går på "Display Properties -> Advanced -> General" så ligger det et vindu der du får 3 valg, enten "å reboote når du skifter oppløsning", "å skifte oppløsning uten å reboote" eller "at windows skal spørre hver gang du skifter oppløsning" ----- sikker på at det ikke har noe med dette å gjøre? Lenke til kommentar
thoering Skrevet 23. juni 2003 Del Skrevet 23. juni 2003 Catalyst 3.5 på vei ned til mitt ringe hjem i dette øyeblikk... Statusrapport kommer ytterligere utpå natten. Lenke til kommentar
thoering Skrevet 24. juni 2003 Del Skrevet 24. juni 2003 Mine resultater: Omtrent samme ytelse som før. Litt mindre i 3dmark (-50 poeng i 2001SE) Stabil, men det var også tidligere versjoner i mitt tilfelle Ingen bugs. Flotte saker Control Panel er uendret. Lenke til kommentar
verwooks Skrevet 24. juni 2003 Del Skrevet 24. juni 2003 Grunnen til at folk får problemer med catalyst, er at de ikke uninstallerer de forrige driverne korrekt før de legger dem inn. Dette er viktig .... Og så skylder de på catalyst og sier at ATi suger, det har de ikke grunnlag til å uttale seg om i det hele tatt. Selv har jeg installert alle driverne til ATi uten et eneste problem. Eneste jeg har vært borte i er at jeg har hatt litt problemer med en omega driver, men det er jo ikke original ATi engang. Lenke til kommentar
Gabriel_X Skrevet 24. juni 2003 Del Skrevet 24. juni 2003 Ati klarer ikke å lage skikkelige drivere uansett hvor hardt de prøver og så kommer: lixom hvis kortet er defekt så er det vell litt rart at det funker med alle de andre driverne? Bare jeg som ser motsetningene her... :-? 3.5 funker forøvrig helt fint hos meg (men det har faktisk alle versjonene jeg har brukt siden jeg kjøpte 9700pro for 7-8 måneder siden gjort). Hvis du har mye kluss så tror jeg faktisk det er noe med hardware'n din (uheldig kombinasjon av noen elementer som av en eller annen grunn ikke går sammen med Radeon-serien f.eks.) Lenke til kommentar
John Kr Skrevet 24. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2003 Er det noen som har prøvd disse driverne ATI driverne på Hercules 9800 Pro? Er spent på resultatet. Årsaken til at jeg ikke har prøvd dette selv er at jeg fortsatt er usikker på om disse driverne går på dette kortet. Håper på svar. Lenke til kommentar
Vakuum Skrevet 24. juni 2003 Del Skrevet 24. juni 2003 Seff går de på hercules kortet.. jeg har selv hercules readeon 9800 pro og kjører catalyst 3.5.. Jeg fikk litt dårligere score i 3dmark.. men som sagt, 3dmark er ikke alt.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå