Gå til innhold

Catalyst Radeon 3.5 (7.90) Display -- endelig ankommet


John Kr

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ati klarer ikke å lage skikkelige drivere uansett hvor hardt de prøver : rett før jeg selger radeon 9700 pro kortet mitt...

 

første intrykk av 3.5 er som følger

 

-Jeg må reboote for å skifte oppløsning i windows

-Jeg stiller inn hzn på 100 som altid har virket fint før og rebooter og i bios blir jeg mødt av masse rare farge og streker på skjermen rene fyrverkeriet faktisk og jeg var livredd for at kortet hadde blitt herpa.. og klarte å komme inn i safemode å uninstalere drivern og da funka alt bra

 

nå skall jeg prøve pånytt og håper det går bra... FFS kan ikke Ati lage en skikkelig driver :(:(:(:(:(

 

Ati kan brenne :

Lenke til kommentar

Ati Lager bra drivere syns jeg, det er bare en haug med folk som har problemer, og det tror jeg eneten er at Ati Skjermkorta blir for varme eller at dem trenger større Strømforsyning, det er det jeg tror! :D tror det ikke har noe med drivrn å gjøre, men dette er da bare min mening! :)

Lenke til kommentar

lixom hvis kortet er defekt så er det vell litt rart at det funker med alle de andre driverne? (bare at de driverne er dårlige i cs og ikke har den divx acceleratoren..)

 

jeg har en 350w psu og det holder lenge til midt hw og kortet blir ikke for varmt har en zalman heatpipe med en 92mm vifte som blåser på den noen her som faktisk har testet 3.5?

 

bare jeg som må reboote får å skifte oppløsning i windows?

Lenke til kommentar
1. noen her som faktisk har testet 3.5?

2. bare jeg som må reboote får å skifte oppløsning i windows?

 

1. ja jeg har testet de, bruker de faktisk nå, har ikke merket noen forskjell fra 3.4, på verken godt eller vondt

 

2. hmm, hørtes rart ut, jeg trenger no iallefall ikke å reboote, hvis du går på "Display Properties -> Advanced -> General" så ligger det et vindu der du får 3 valg, enten "å reboote når du skifter oppløsning", "å skifte oppløsning uten å reboote" eller "at windows skal spørre hver gang du skifter oppløsning" ----- sikker på at det ikke har noe med dette å gjøre?

Lenke til kommentar

Grunnen til at folk får problemer med catalyst, er at de ikke uninstallerer de forrige driverne korrekt før de legger dem inn. Dette er viktig ....

 

Og så skylder de på catalyst og sier at ATi suger, det har de ikke grunnlag til å uttale seg om i det hele tatt.

 

Selv har jeg installert alle driverne til ATi uten et eneste problem. Eneste jeg har vært borte i er at jeg har hatt litt problemer med en omega driver, men det er jo ikke original ATi engang.

Lenke til kommentar
Ati klarer ikke å lage skikkelige drivere uansett hvor hardt de prøver

 

og så kommer:

 

lixom hvis kortet er defekt så er det vell litt rart at det funker med alle de andre driverne?

 

Bare jeg som ser motsetningene her... :-?

 

3.5 funker forøvrig helt fint hos meg (men det har faktisk alle versjonene jeg har brukt siden jeg kjøpte 9700pro for 7-8 måneder siden gjort).

 

Hvis du har mye kluss så tror jeg faktisk det er noe med hardware'n din (uheldig kombinasjon av noen elementer som av en eller annen grunn ikke går sammen med Radeon-serien f.eks.)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...